Szép kép, bár nekem valami furcsa az arcon. Lehet minimálisan hiányolom rajta a teljes élességet, vagy túl sok a retus.. De lehet, csak én nem látok jól. :) További szép fényeket.
Látom egy ideje sikerült beszerezned egy új obit. :) Az ötletes címmel nyitnám az értékelést. Tetszik az utómunka több szempontból. A vinyett nekem mindenképpen hozzátesz a képhez. A háttér is igen jól sikerült. A fények nem bántóak,és jó ez a fák okozta eres hatás.
Ami az egyik nagy kedvenc képi elemem az a fa. Nagyon jó a kérges borostyánnal felfutott felülete. A tekintet is nagyon tetszik,viszont úgy gondolom a smink miatt az arca nekem sárgább a kelleténél. Összességében jó képnek gondolom,remek helyszínnel.
ha a kérdesed arra irányul, hogy az Art verzió -e.. akkor nem. Arra nem volt már keretem. :)
Viszont új, tehát nem használt.
Egyébként imádom... ez egészen más kapukat nyit nekem a portrézásban már.. sokkal bátrabban tudom a hátteret választani, mint eddig.
1.4-en azért CA-zik, de 1.8 körül már eltűnik. Mondjuk 85mm-ben 1.4-en kevés obi nem CA-zik... ha milliókat költ rá az ember, akkor vélhetően jobb a helyzet. :)
először is köszönöm! az arc valóban egy icipicit sárgásabb, de ahogy Te is írtad, amelyik monitoron kidolgoztam ezt a képet, ott nem tűnt fel, míg másikon már igen. Utólag már vettem ebből vissza, de az már feltöltés után volt.
A kalibrált monitor amúgy semmire sem garancia. Alapvetőleg egy régebbi monitornak nincs olyan fényereje, mint egy mai monitornak, ha kalibrált, ha nem. De van olyan monitor, amivel akár mit csinálsz, sokkal kontrasztosabb, mint egy másik.
Szia Gergő!
Tetszik a cím (is), bár a blue egy kicsit fakó, de mégis jó ez a hármas. Jö ötlet volt a piros felső, fokozottan a modellre irányítja a figyelmet.
Az itthoni monitoromon, amelynek a színeivel elégedett vagyok a kelleténél sárgásabbnak tűnik az arc. Viszont néztem 2 másik monitoron is, ahol viszont ez nem szembetűnő. Ez kissé zavarba ejtett, mert a képeim színeit nem szokta kritika érni, ami szintén arra enged következtetni, hogy a monitorom jó, ha nincs is kalibrálva.
Visszatérve a te képedhez, tetszik mindenestül.
Üdv,
Gyula
A kedves és szép piroska kicsit feszült merev. Nem lehet rutinos modell. A neves fotósok nem kedvelik a profikat mert nem tudják levetni a szakmából adódó rutin pózokat
Szia, Remek portré képet készítettél erről a csinos hölgyről. A piros felső rész nagyot dob rajta, a beállítása szerintem remek lett. A háttér szépen mosott, számomra egyedül a bal oldali fa dőlése, ferdesége egy kicsit furán hat, de összességében remek kompozíciónak tartom. Üdv.Ili
én nem nagyon szoktam portrénál eltérni a 3:2-től... nagyon ritka, és csak ha muszáj, vagy lényegesen jobb lenne. Azért sem, mert mindig arra gondolok, hogy az ember 90%-ban meghagyja a formátumot a képeken, ennél a fotózásnál készült 18 kép a leányzóról, amit elő lehet hívatni akár. Hogy néz ki az az egy 4:3-ban? Gondold el egy polcon ahol mondjuk három db 3:2-es fényképkeret van, és még egy, ami pedig 4:3? Szerintem nem néz ki jól. Szóval, tényleg nem szeretek eltérni itt a formátumoktól, meg úgy egyáltalán sem. 3:2-re tervezték a gépemet, ebből kell kihozni a legtöbbet. Ha megnézed a képeim zöme 3:2-ed, nagyon ritkán térek ettől el.. de persze van olyan azért. :)
Szia.Szerencsés vagy,hogy sok szép modelleid vannak akiket tudsz fotózni és persze már komoly szintet értél el mind a fotózás mind a digitális utómunka terén,nem adsz ki a kezedből félmunkát.Nos,azt gondolom ez a fotó is hűen tükrözi az előbbi gondolataimat,hiszen mind a szinek,mind a háttér és a kidolgozás is kiváló és szemet gyönyörködtető lett,és a cimválasztás is frappáns.
Persze lehetne igy is úgy is elkésziteni a fotót,állóban vagy nem,ezeket Te is tudtad mikor elkészitetted,én annyit csináltam volna másképpen,hogy egy 4/3-as vágást alkalmaztam volna,mert akkor a háttér is megmarad és nem veszlődik a lényegből semmi,mert igy egy kicsit nekem sok a jobb oldal.
Grat.Üdv.zoltee.
A nőiesség mindig cél ezeken a képeken. Sőt pont ez a legnagyobb kihívás számomra, hogy minden környezetben, úgy elhelyezni a modell kezét, lábát, a tekintetét, hogy finomságot, érzékiséget, ugyanakkor természetességet sugározzon.
Ez a legnagyobb kihívás, hogy hogyan használjuk a kezeket, a vállat felhúzzuk, vagy leengedjük. Figyelni a modell arcának karakterisztikára, hogy oldalról mutasd meg, vagy szemből. A hajra, hogy ne legyen kócos, ugyanakkor túlzottan rendezett se, melyik oldalra engedjük ki a hajat. És akkor jön a mosoly, vagy komoly arc kérdése. Egyiket sem egyszerű hitelesen eladni. Szóval ennek a fotózásnak ez a nehézsége.
Úgyhogy, igen, cél volt a nőiesség. Ha viszont a mellekre gondoltál, akkor az alap adottság volt Nikinél. Elrejteni lett volna nehezebb, mint megmutatni :)
Nem tudom, mennyire volt koncepció a modell nőiességének hangsúlyozása, de számomra egy ilyen vetület is kiérződik. Tetszik a kompozíció letisztultsága, a címben utal színei, a pompás háttere és a modell tőled megszokott szép ábrázolása.
További szép fotonokat!
ez a lány fekete fehérben jobban mutat
koncepció, színek minden rendben van megint viszont az arc most véleményem szerint túl sokat kapott a retusból (értem én hogy ilyen távolságból nem látni az arc textúráját de itt lassan lassan az arcvonalak is eltűntek). Én még az ajkakon is látok valami kis lila csíkot (de lehet csak a szemem káprázik)
viszont továbbra is szép ez a lány/nő?