Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4524

Vihar előtti csend

Vihar előtti csend (4)

Vélemények: 5

Megnézve: 437

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Víz alatti fotók / Figyellek !


Figyellek !

  Figyellek !

Fényképezőgép:

Canon PowerShot S1 IS

Záridő:

1/60s

Rekesz:

F8

Fókusz:

10 mm

Iso:

ISO 100

Diver előző képei
Nézz a szemembe !

Nézz a szemembe ! (5)

Féregszépség

Féregszépség (5)

MÜPA

MÜPA (5)

A fény körűl ( cirkuszi hangulat )

A fény körűl ( cirkuszi hangulat ) (5)

Törpék

Törpék (-)

| Még több

Feltöltötte:

  Diver 

Feltöltés ideje:

2010.09.19 09:01:04

Az adatlap szerkesztve:

2010.09.19 15:14:09

Kategória:

  Víz alatti fotók

Átlag:

5 (4 szavazat)

Megtekintve:

1164

Betöltve:

1598

Feldolgozható:

Nem

Figyellek !

Egyik kedvenc képem amire kicsit büszke is vagyok. Azért vagyok rá büszke, mert egy kis kompakt géppel /3,1mp/ és egy szinkronvakuval készült.
Mint Sokszor a víz alatt, itt is tudtam, hogy egy lövésem lehet. Nincs több,mert elmegy a hal. Amennyire lehet hozzáközelít az ember lassú kimért kúszó mozgással, gép, vaku beállít és lő.
Hal el. Vagy sikerül vagy nem. Ráadásul ez egy vágatlan kép.
Köszönöm, ha megnézed és írsz rá !

A kép egy sisakos sügeret ábrázol.
Nem tudom ki vagy kik küldtek nekem éjjel pontokat, de neki-nekik ajánlom a képem !

Nézzétek a hal bal szemét ! Igazi halszem, mint az optika. :)

Tisztelt Mérleg kolléga szerint ez a kép rontja az oldal színvonalát ! Várom a véleményeteket !

Azért ez se semmi ! Kis kép és ekkora nézettség ekkora véleményütközés. Valamit azért sikerült elérni :)

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#66 Írta: Diver 2010.09.20 07:15:29   2708 171

Köszönöm, hogy mindezt leírtad anTi !

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#65 Írta: Diver 2010.09.20 07:11:50   2708 171

Oké !

/van itt fotótéma bőven ! /


Válasz hozzászólás
 

#64 Írta: -anTi- 2010.09.19 22:06:37 www  5518 520

A vitáról: teljesen feleslegesen alakult ki, nagyon sajnálom. Borozzatok egyet srácok, ez a legjobb ötlet! :) Ha ez összejön, akkor már megérte!

A képről: nem mindennapi, nem megszokott, szerintem minimum különleges! Ettől válik értékessé! Én gratulálok, és köszönöm, hogy meglepsz a víz alatti világ különleges pillanataival!

Vélemény (úgy általánosan)! Sok olyan fotót láttam, pályázatokon, versenyeken, könyvekben, magazinokban, amelyekre a FV társasága azt mondaná, hogy a fotózás szabályainak a felrúgása miatt, nem jó. Volt, van közöttük (szakmai alapon) díjnyertes is! Pedig a szabályok felrúghatóak! Többen kértek tőlem mail-ben tanácsot, meg vitáztam is, meg a véleményemet is leírom, ha kevésbé jó azt is. Általában azokat a tanácsokat amiket kaptam, kiegészítem a tapasztalataimmal és azokat adom tovább, segíteni akaró szándékkal! Legtöbbször arra szeretném figyelmeztetni a kedves társunkat, hogy próbáljon meg a szabályok között alkotni! Ellentmondás? Nem hiszem! Ugyan is a szabályokat meg kell tanulni ahhoz, hogy felrúghassuk őket! Nagyon szimpatikus, és jó ötlet a pontozhatatlanság! Vagytok páran, akiknek a fotói a maguk nemében tökéletesek, de mégis ha összehasonlítanánk őket, akkor csak a szabályokra támaszkodva, bár hangsúlyozom mindkettő szuper, az egyik elvérezne! Nem szeretném tovább ragozni, értitek mit akarok mondani, ugye? Bocsánat, hogy leírtam a véleményemet!

UI: A blogom elején egy idézet olvasható! Megfontolandó!
"... a színvonaltól függetlenül minden fényképezőgép és technika - sajátos tulajdonságai és korlátai révén - egyéni kifejezőeszközzé válik az alkotó kezében." (Robert Clark)


5.0

 

#63 Írta: -anTi- 2010.09.19 21:40:59 www  5518 520

Csakhogy Zsolt is értesüljön róla, bedobok egy helyszínlistát:
http://krix-karpat.wetpaint.com/page/Védett+természeti+értékek+és+Buda pest+földrajza


Válasz hozzászólás
 

#62 Írta: Diver 2010.09.19 21:32:09   2708 171

Akkor várjuk Tőle a lehetőséget...


Válasz hozzászólás
 

#61 Írta: zso6607 2010.09.19 20:56:22   13843 177

Ehhez jobb organizátor szükségeltetik... Aszem a többit is NTH, a nagyfőnök szervezte...


Válasz hozzászólás
 

#60 Írta: Diver 2010.09.19 20:42:14   2708 171

Igazán köszönöm, jól esnek szavaid ! :)

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#59 Írta: Diver 2010.09.19 20:41:23   2708 171

Ez jól hangzik ! A második verziót preferálom. :)

Te ? :D Szervező ! Hisz Te dobtad be ? :)


Válasz hozzászólás
 

#58 Írta: Flame 2010.09.19 20:38:46 www  3562 167

Én mindig azt hittem hogy a tengerfenék szürke és üres. Majd lassan ré kellett jönnöm -természetfilmek miegymás - hogy talán színesebb és van olyan érdekes mint a föld feletti élet.
Ez a kép is pont erről szól, még pedig nagyon szépen. Én örülök ezeknek a képeknek.


5.0

 

#57 Írta: zso6607 2010.09.19 20:09:25   13843 177

Igen, tavasszal is szerveztek, előtte az oldalon reklámozva volt...
1. Lehetne délutános, várban sétálgatni, kékórázni, majd beülni valahová.
2. Vagy egész napos, esetleg felmenni a Hárs-hegyre őszt fényképezni, majd le és érvénybe lép az 1. pont...
Nem tudom ki szervezi/né, de hátha...


Válasz hozzászólás
 

#56 Írta: Diver 2010.09.19 19:58:56   2708 171

Oké, én benne vagyok ! Csak tudjak róla időben. Hétvégére szokott esni ?


Válasz hozzászólás
 

#55 Írta: Diver 2010.09.19 19:56:56   2708 171

:D :D
iszákos magyarok ! :D


Válasz hozzászólás
 

#54 Írta: Diver 2010.09.19 19:56:16   2708 171

Köszi IvJo !

Örülök, hogy Te is így látod ! Tökéletesen igazad van, a felszerelés is sokat számít. Ez egy 3,1 mp-es kompakt kisgép. Hm. Szerintem is ahhoz képest jól teljesített.

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#53 Írta: zso6607 2010.09.19 19:47:37   13843 177

Hátha lesz késő őszi, kora téli pesti fotós tali, és akkor szívesen...


Válasz hozzászólás
 

#52 Írta: zso6607 2010.09.19 19:18:40   13843 177

mindig tudtam, hogy az alkohol csodákra képes:D


Válasz hozzászólás
 

#51 Írta: IvJo 2010.09.19 19:07:26   1063 104

Szia István!

Szerintem nincs olyan nagy baj a képpel. A szemek élesek, és én nem látom azt a brutális zajt és színhibát, ami kiverte a biztosítékot. Biztos, hogy jobb felszereléssel jobb minőségű képet lehet készíteni, de abba azért érdemes belegondolni, hogy az első DSLR gépek sem hoztak sokkal jobb minőséget és mégis megtöltötték velük a National Geographic magazin oldalait.

IvJo


 

#50 Írta: Diver 2010.09.19 18:17:20   2708 171

Köszönöm Tatus !
Örülök a véleményednek !
Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#49 Írta: tatus58 2010.09.19 17:54:48   574 105

Igazad van sikerült a figyelmet felkeltened! És ezért már megérte,hogy föltetted a képet és próbálkoztál. Látod ez a szép a fotózásban is, hogy nem vagyunk egyformák és nem egyformán tetszenek a képek amik fölkerülnek erre az oldalra.
Ezért vagyunk emberek olyan "különlegesek" és milyen jó,hogy nem egyformán látunk a fotózás területén.Én dijjazom az igyekezetedet! Szép fényeket és további próbálkozást.


5.0

 

#48 Írta: Diver 2010.09.19 17:41:42   2708 171

Bocsánat ! Ebben is van igazság !


Válasz hozzászólás
 

#47 Írta: Diver 2010.09.19 17:40:42   2708 171

Még valami : ha valaki kíváncsi örömmel átküldöm neki az alapképet.


Válasz hozzászólás
 

#46 Írta: Diver 2010.09.19 17:39:45   2708 171

Nincs semmi baj !
Azért paca nem lesz a kép és hál Isten a szinkronvakú is jól dolgozott. Az 1x lehet képet csinálni halakról ez teljesen fedi a valóságot, mint azt lentebb leírtam. De én nem ezt kérem, hogy ehhez mérjétek a víz alatti képeim,mert én is tudom, hogy nem ezt kell figyelembe venni, hanem az eredményt. A képet magát értékeljétek mint produktumot de REÁLISAN !
Talán bízzatok meg bennem oly szintem, hogy az oldal színvonalát nem akarom rontani képeimmel. Úgy érzem van ennyi önkritikám, hogy meg tudom ítélni mely képem nem üti meg a szintet. Ezt szeretném is bebizonyítani / és eddig is próbáltam ! / az elkövetkezőkben.
Ami jogos észrevétel azt el fogom fogadni és örömmel veszem, ha valaki építő kritikát mond, de az általam jogtalannak vélt degradáló kritikáért a szavam felemelem.
Köszönöm még egyszer !

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#45 Írta: FreeVili 2010.09.19 17:27:23   1382 84

Bocs'
Nem az én dolgom, de nem tudom megállni, hogy bele ne pofázzak.
Tárgyilagosan, minden kérés nélküli védelem, vagy kötekedés nélkül.
Víz alatt fotózni egy másik világ. Kompakttal pláne. Ha elkészítessz 1 képet, akkor az nagy részben egy kékes paca lesz. Utómunkával kell visszaállítani a színeket, amit a kompaktok viszonylagos zajossága nem igazán segít (finoman szólva). Ehhez még hozzá jön az is, hogy ott 1x lehet képet csinálni egy állatról és az is baromi nehéz (sokkal kevésbé szoktak hozzá az emberhez, mint a felszíniek). Szóval már az is nagy szó, ha meg tudod közelíteni és még képet is sikerül készíteni róla.
A fentebb leírtak alapján a véleményed azért nem állja meg a helyét, mert kb. olyan, mintha egy szabadesés kozben, 1 MP-es, régi géppel készült képet próbálnál összehasonlítani a kugli leg újabb műholdjai készítette képekkel. Kb. így arányul a viz alatti és szárazon történő fotózás.
Remélem érthetővé tettem a véleménykülönbségek okát. :)
Vili


Válasz hozzászólás
 

#44 Írta: Diver 2010.09.19 17:26:50   2708 171

Gyere inkoo Te is borozni ! :)


Válasz hozzászólás
 

#43 Írta: Diver 2010.09.19 17:25:17   2708 171

A sört nem, de bort én is szeretem. Benne vagyok ! :)
A Tokaji jó választásnak tűnik !

Egy beszélgetésbe bor mellett sok minden belefér.

Egyébként is szívesen találkozom az itteniekkel !

Zso ? Borozás ?


Válasz hozzászólás
 

#42 Írta: mérleg 2010.09.19 17:10:47 www  2526 219

A bort szeretem Tokaji, Medoc noir..
Nagyobb mennyiség után, szemüveg nélkül esetleg újra értékelhetem a képet.. :P


Válasz hozzászólás
 

#41 Írta: zso6607 2010.09.19 16:59:51   13843 177

fitúk, menjetek el inkbb sörözni, az első kört fizetem... (de persze ne a legpuccosabb helyre:)


Válasz hozzászólás
 

#40 Írta: Diver 2010.09.19 16:46:44   2708 171

Köszönöm Maria ! Nem szóltál bele, amit mondtál mind jogos.

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#39 Írta: mérleg 2010.09.19 16:46:44 www  2526 219

pont.


 

#38 Írta: Diver 2010.09.19 16:45:27   2708 171

Még nem ittam, de jól esne !

Mint írtam példa volt, de te ezt sem értetted.

Bocsánatot talán ezért kellett volna kérned : nem erősíti az oldal színvonalát.
Magyarul nem ide való. Ezt talán más döntse el és nem te !


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: mérleg 2010.09.19 16:34:49 www  2526 219

Ember,hogy jön ide a politika?
Még 1x-tiszteletben tartva azok véleményét akiknek bejön ez a kép,-nálam továbbra is gyenge minőségű. Bocsánatkérés? Ittál?


 

#36 Írta: Diver 2010.09.19 16:27:37   2708 171

Szóval hagyjam, hogy csak úgy valótlanságokat állítsanak a képemről ? Mellesleg nem kívánatosnak tartsák e oldalra ?
Ez nagyon hasonlít a nem régen lezajlott magyarországi eseményekre. Kuss tömeg fogd be a szád én vagyok továbbra is a miniszterelnök. Mindezt csak a példa kedvéért és nem a politizálásét !!!
Nem inkoo ! Ami nem jogos az nem jogos ! Ha idejönne és elismerné az más ! DE csak figyeli az eszmecserét de bocsánatot nem kér ! Én ilyenkor azt szoktam.

A véleményed nem írtad mag a balinkelt képről !
Várom !


Válasz hozzászólás
 

#35 Írta: Diver 2010.09.19 16:11:42   2708 171

Oké, rendben. Egyébként nem sztárolni akarom a képem, mert nem az ! Lejjebb már leírtam mire tartom. Egyszerűen csak elegem van abból, hogy kreált dolgokat írnak a képemre amit ugye csak egy ember lát. Senki más nem írta, hogy zajos, hogy nem erre az oldalra való.

Ez a kép szerinted nem zajos ?
http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=4&id=70316

Kíváncsi vagyok a véleményedre !!!!

Mert ezt hívják zajnak ! Szerintem !


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: Mariamaria 2010.09.19 16:09:43 www  7226 380

Reggel elsőként néztem meg ezt a képet, most jó alaposan újra. Én nem érzem, hogy technikailag nagy baj lenne ezzel a fotóval. De a technikához nem értek annyira, hogy véleményezzem. Főleg nem egy olyan közegben történő fotózást, mint a tenger mélye. Viszont elszomorított ez a méltatlan vita. Tegyétek le a fegyvert fiuk, ha valaki, akkor NTH majd eldönti, hogy rontja-e az FV szinvonalát egy-egy fotó és nyilván szól a szerzőnek. Én a magam részéről örülök ezeknek a fotóknak, mert egy ismeretlen világot mutat meg és egy ismeretlen fotózási technikát ami még akkor is érdekes, ha sosem fogok merülni. Ha inkoo-tól megkérdezem, hogy egy-egy jó effektet hogyan csinál, nyilván érdekel. Ha Istvántól kérdezek a tenger alatti fotózásról, nyilván az is érdekel. Mikrós milliméteres rétegfotói is érdekelnek. EZÉRT jó az FV. Gyönyörködünk, szórakozunk, tanulunk. Bocs' hogy beleszóltam :-))) Mária


 

#33 Írta: Diver 2010.09.19 15:58:15   2708 171

Magyarországon megjelenő legnevesebb, legnívósabb búvármagazin, melynek szerkesztője az a Násfay Béla aki az egyik leg elismertebb búvár és természetfotós az országban. Utána tudsz nézni a neten.
Szerintem lazán kiszórta volna a képem, ha nem hozza a mércét, ha zajos, ha színhibás, ha szar. Van és volt is miből válogatni elhiheted.


 

#32 Írta: Diver 2010.09.19 15:44:11   2708 171

Ez teljesen igaz inkoo !
Nálam ez a kép fent maradt a rostán sok ezer képemmel ellentétben. Még egy apróság !
Ez a kép méltó volt arra, hogy a Submarin búvármagazinban megjelenjen. Akkor szerinted ? Át kellett volna hullania ?
Oda azért nem pocsék képeket raknak.


 

#31 Írta: Diver 2010.09.19 15:33:05   2708 171

Köszi, hogy mindezt leírtad !
Többségében egyetértek Veled ! Ezt a pont nélküli dolgot megfontolom, lehet úgy lesz a legjobb.

Egyébként itt nem a pont akasztott ki hanem ez :
"biztosan meg van az ok amiért neked tetszik, de nem erősíti az oldal színvonalát!

Húúú mondom itt nagy baj van velem. De ennyire ?


 

#30 Írta: Diver 2010.09.19 15:11:24   2708 171

Kedves Inkoo ! Örülök, hogy megerősítettél abbéli álláspontomban, hogy nem zajos a kép ! Ezzel velem értettél egyet és nem mérleggel !

A színek laposak ? Lehet számodra az elfogadom ! Nem ötös a kép ? Akkor hányas ? Akkor ezek szerint szerinted is rontja az oldal színvonalát ? Mert mérleg ezt írta. Hm ?

Örülök, hogy vannak képeim amik Neked is tetszenek ! :)


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: Diver 2010.09.19 15:07:09   2708 171

Tudod én azt nem szoktam elfogadni ami szerintem nem igaz !
A Te képednél más is írta a zajt, nem én egyedül és ráadásul összehasonlítottam egy másik madaras képeddel ami tökéletes zajmentes ugyan azzal a géppel, ugyan azzal az objektívvel. Tehát valószínü nem az én szememben van a hiba.

A kép ahol megnézheted : http://fotozz.hu/fotot_megmutat?Foto_ID=135745

és most tényleg búcsut veszek tőled, meghagyva téged a hitedben ami csak a te hited !

Mint írtam ez egy jó kép ! Nem kiemelkedő, nem díjnyertes de jó !


 

#28 Írta: mérleg 2010.09.19 14:59:08 www  2526 219

Veled ellentétben legalább elfogadtam a véleményed, ha nem is értettem egyet, szeretném látni mely oldalakon szerepelt jól ez a kép. Nyílvánvaló hibái vannak a képnek,és ilyen kategória nincs,hogy "kompakt". Egyébként sokan kiváló fotókat készítenek kompakt gépekkel is.


 

#27 Írta: Diver 2010.09.19 14:56:29   2708 171

Köszi FreeVili ! Örülök, hogy valaki érti és megérti ! :D
Igen, egy csöppet más ott fotózni mint itt, de ezt lentebb már berkilacnak írt válaszomban leírtam.
Köszi az értékelést ! Ez is jól esett ! :)

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: Diver 2010.09.19 14:53:20   2708 171

Köszönöm szépen Évi és örülök, hogy Te sem látsz színhibákat és zajosodást !
Teszek még fel víz alattit, hisz többségében úgy érzem örültök neki. A kivétel pedig mint tudjuk ismét erősíti a szabályt ! :)


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: Diver 2010.09.19 14:50:18   2708 171

Sajnos ismét tévedsz !!!

Ez a kép már szerepelt más oldalon és nem esett ki a szűrésen !
Én meghagylak abban a hitedben, hogy ez egy szar kép, de én tudom, hogy ezzel a géppel ez egy jó kép és úgy általában egy elfogadható jó kép ! Nem kiemelkedő, de jó ! Kompakt kategóriában megállja bőven a helyét ! Most és itt lezártam a Veled való beszélgetést, mert úgy látom úgy sem leszünk közös nevezőn.
A bosszúd amiért én meg mertem mondani erre a képedre :
http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=4&id=70316
, hogy zajos a madár csőre és tolla amit az utánam írók is elismertek és csak a kép poénos beállása viszi a képet. Szóval muszáj volt megtalálnod én tudom, de most lezártam.

Erre a képre nagyobb nevek sem mondták, hogy zajos. Említeném Násfay Béla elismert búvárfotóst, klub társamat.
Üdv'


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: evikecic 2010.09.19 14:43:51   4791 290

Na azért annak biztos én is nagyon örülnék, ha élőben saját környezetében tudnék ilyen halakat fotózni és szerintem nem is akárhogyan, főleg egy ilyen géppel amit irsz, nekem tetszik, se zajt nem látok, se szinhibát, legalábbis az én monitoromon nincs baj. Szerintem jó ez igy ahogy van, én továbbra is várom a tenger alatti képeidet, nekem nagyon érdekesek és izgalmasak.
Gratulálok


 

#23 Írta: mérleg 2010.09.19 14:39:57 www  2526 219

Nem akartam ezzel a képpel többet foglalkozni, de ha már megszólítottál..
Tiszteletben tartom mások véleményét. Az enyémen azonban nem változtatok,gyenge képnek tartom. Nem esek hasra tőle,mert különleges helyen készült, nem ettől lesz jó egy kép. Igazán objektív véleményt kaphatsz erről a képről,ha megméretteted néhány más oldalon is, ahol előszűrik a fotókat. Azonban ha szeretnéd megőrizni azt az illúziót,hogy ez egy igen jó kép, akkor ne tedd.
További szép napot.


 

#22 Írta: FreeVili 2010.09.19 14:39:30   1382 84

Szia
Értem miért a kedvenced. Említhetném a szűk vágást, de felesleges. A víz alatt (mindketten tudjuk) kicsit(?) más fotózni. Én ugyan csak tüdővel járok fotózni víz alá és szintén egy kompakttal. Tudom, hogy a színeket is elő kell valahogy csalogatni (még vakuzás esetén is).
Halat utólérni (újrapróbálkozáshoz) pedig még palackkal sem lehet. :D
Szóval szerintem ez egy nagyon jó víz alatti kép.
Grat
Vili
zso6607: bocsi
Diver: az a sárga izé a pont átutalás. :)


 

#21 Írta: Diver 2010.09.19 14:38:50   2708 171

Értem már és köszönöm szépen! :D
A pocsék képemért ! :D

Ígérem legközelebb valami jobbat rakok fel. :)


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: zso6607 2010.09.19 14:28:34   13843 177

Kaptál egy kis zsetont:) A komment fejlécében szerepel: "(Diver kapott 1.00 pontot)"
Ez az átutalónak a saját zsebére megy, és akkor szokás, ha valami nagyon borzasztó képet lát:D


 

#19 Írta: Diver 2010.09.19 14:15:45   2708 171

Ez a sárga az ötösöd alatt az mi ??? :)


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: Diver 2010.09.19 14:14:39   2708 171

Köszönöm szépen Zso ! Berkilac kommentjére itt picit lejjebb bővebben reagáltam, ez vonatkozik a Tiédre is !
Örülök, hogy Ti úgy látjátok, hogy nem olyan rossz ez a kép és annak pedig különösen, hogy nem rontja, hanem inkább emeli az oldal színvonalát !

Köszi még egyszer !
Szép napot ! Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: Diver 2010.09.19 14:11:14   2708 171

Köszönöm epiv ! Egyel lejjebb részletesen leírtam a véleményem a képről !

Szép napot !
Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: Diver 2010.09.19 14:10:12   2708 171

KÖszi Laci a részletes leírást. A színekről : úgy érzem az emberek zömének már csak a túlszaturált színek a mérvadók a helyesnek véltek. Ha őszinte vagy mindenki /ritka kivétel !!! / egy kicsit túlhúzza a színeket és ezért ehhez van szokva a többség szeme. De nem feltétlen ez a jó, de hogy feltűnőbb az tuti. Már láttam párszor ezt a halat elhiheted, de neki ez a színe.
Az, hogy nekem izgalmasabb volt elkészíteni a képet, mint maga a kép ez szinte biztos.
Azért még egy kis adalék : Nézd meg a képet ! Nézd meg hová néz a hal ! Nézd meg a hátuszonyát. Elárulom, hogy ha egy hal csak pihen a hátúszóját nem látod, mert leengedi.
Ez az az utolsó pillanat mikor még meg tudod fotózni, mert ezután elmegy. Ilyet már gondolom tapasztaltál madaraknál, vadaknál, de akár kutyánál, macskánál. Na ezt a pillanatot nehéz megörökíteni. Érted ? Mert vagy nem emeli fel a hátúszóját, mert távol vagy tőle és még nem fél tőled, vagy mikor felemeli már időd nincs mert elment. Hogy hova néz ? Gondolom látod, hogy rám. No ezért vélem úgy, hogy jó ez a kép ! Csak aki életében nem fotózott halakat nem is sejti, nem is sejtheti mit is jelent ez.
Neked úgy érzem valamilyen szintem bejött a képem, ennek örülök és úgy érzem a mostanii kommentekből, hogy nem kell törölnöm ezt a képem bármennyire is rontja az oldal színvonalát "mérleg" úr szerint.

Bocsánat a hosszú komment miatt !

Szép napot Neked !
Üdv' István

Ui : mellesleg szerintem egyáltalán nem zajos a kép, max nem mindenhol éles, de hol van az leírva, hogy az kötelező ? A szemek élesek !


Válasz hozzászólás
 

#15 Írta: zso6607 2010.09.19 12:25:06   13843 177 (Diver kapott 1.00 pontot)

Szia. Írhatnám azt, hogy valóban kicsit szűkös a vágás, alul és az uszonya vége is lemaradt. Vagy írhatnám azt is, hogy a háttér nem a leghomogénabb. És javasolhatnám, hogy nézd meg az oldalon a lepkés képeket (elnézést a példáért), milyen mosott háttereket lehet kifogni. De ha jól sejtem ez egy másik világ. Magyarul hiába megyek ki a rétre nem fogok a garantált 10 lepkéből 2 olyat találni, ahol a környezet megfelelő távolságban van a témától. Nem tudom a csodálatos hajnali fényeket kihasználni...
Szóval szerintem ez a kép teljesen rendben van. Egy kis apróság, hogy a színek az én ízlésemnek is kissé fakóak, de ezen ps-ben a kontraszt emelés néhány kattintással segít. S ha amiatt +3%-kal nő a zaj, kit érdekel. Utánozhatatlan pillanat.
Az másik kérdés, hogy esz a fene és az irigység rendesen, hogy ilyen környezetben fotózhatsz, holott nekem már a MontBlanc csúcsa is bőven megfelelne:)
Korábbi képednél is írtam, itt is fenntartom, hogy színt hoz az oldalra.
Grat, üdv


5.0

Pont utalva  

#14 Írta: epiv 2010.09.19 10:40:33   6125 425

Én technikai tudásommal ezt a részét nem vitatom, de ha valaki olyan világról mutat nekem képet és némi tájékoztatót amit nem ismerek annak akárhogy is örülök és köszönöm
szép napot


 

#13 Írta: berkilac 2010.09.19 10:20:24   3465 245

Gondolom a szinek azert ilyen halvanyak, mert a preda halak probalnak rejtozkodni. Persze ha ragadozo, akkor azert. :) Nagy zajosodast en tortenetesen nem latok. A szerkesztes szukre sikerult, gondolom az izgalom, hogy minnel kozelebb kerulj hozza. Kiprobalnam HDR tunungal, hatha elensulyozna a dinamika a szineket.
A Japan-Tenger-ben vannak roppant szines, es mergezo halak.
Szerintem a foto elkeszitese sokkal izgalmassabb volt, mint amit at tudsz nekunk ebbol adni.
A szinvonal kerdesrol az a velemenyem, hogy nagyon szeles a skala es a Te fotod nem sereghajto! Sot! Amennyiben en felteszek egy foto es arra 1-2 napig nem jon reakcio, azonnal torlom. A reakcio bar mi lehet. Ha valaki egy kepre nezve elhannya magat es ezt a fotos tudomasara hozza, akkor egyertelmu, hogy valamit kivaltott a nezelodoben , igy ha nem is a celzott gondolatot, de valamit minden keppen. Vagy nem?


 

#12 Írta: mérleg 2010.09.19 10:07:46 www  2526 219

.


 

#11 Írta: Diver 2010.09.19 10:05:30   2708 171

Megtisztelt az Úr, hogy hajlandó volt kifejteni a képemről a véleményét amit én most sem fogadok el, de ez az én bajom.

Tiszteletben tartom az Önét, de mindenesetre megvárom mások véleményét is mielőtt törlöm a képem !

Üdvözlettel !


 

#10 Írta: mérleg 2010.09.19 10:00:31 www  2526 219

Színek nekem tompák, a bal alsó sarok, jobb szél aljzat zavaros mosott. Egészében nézve is zsúfolt, szval nekem nem tetszik.


 

#9 Írta: Diver 2010.09.19 09:54:38   2708 171

Úgy is kifejezhetném, hogy legyen súlya a szavaidnak és ne csak vagdalózz !


Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: Diver 2010.09.19 09:53:22   2708 171

Én nem azt kértem, hogy győzködj, hanem azt, hogy indokold meg amit leírtál. Hol színhibás és hol zajos ?


 

#7 Írta: mérleg 2010.09.19 09:50:55 www  2526 219

Ha te jónak látod ezt a képet, akkor nincs miről győzködjelek!


 

#6 Írta: Diver 2010.09.19 09:48:36   2708 171

Szia ! Kifejtenéd nekem, hol a színhiba és hol a zaj ? Mert így nem tudom elfogadni az értékelésed !

Azért nagyon remélem, hogy nem rontom átlag alá az oldal színvonalát ! Amennyiben mások is így vélekednek természetesen törlöm a képem ! Kicsit durva szavak ezek amiket írsz !

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: mérleg 2010.09.19 09:43:01 www  2526 219

Olvasva a mellékletet, értem is meg nem is..biztosan meg van az ok amiért neked tetszik, de nem erősíti az oldal színvonalát! Sorry.
A minőség elég gyenge,szétesnek a pixelek, színhibás,sok zaj..


 

#4 Írta: Diver 2010.09.19 09:34:58   2708 171

Többnyire inkább menekülnek. Kivétel akkor ha a kicsinyeit őrzi. Volt már papagájhallal afférom. :) Bele is harapott az uszonyomba. :)


 

#3 Írta: Mariamaria 2010.09.19 09:27:07 www  7226 380

Akkor nem picike! Tudom, hogy ők félnek jobban, de azt olvastam egyszer, hogy ha belépünk egy állat tűrési szférájába, akkor már támad. Ez a halakra nem igaz? Igen, ennek jó, rendes halszeme van :) Téged vagy egy vonalnak látott vagy egy nagy gömbnek :-)


 

#2 Írta: Diver 2010.09.19 09:17:11   2708 171

Szia Maria ! Kb. 40-50 cm példány lehetett. Azóta sem láttam ekkorát, pedig találkoztam párral. Talán 1,5 méter lehetett köztünk. Az oktatóm szúrta ki és "szólt", hogy fotózzam meg. Azóta is emlegeti. :)
Az a fehér az korall. Egyébként lehet, hogy harapós, de minket búvárokat nem támad, jobban fél annál. Figyelted a szemét ? Igazi halszem. :)


 

#1 Írta: Mariamaria 2010.09.19 09:10:39 www  7226 380

Szia István, kösz az újabb ,,csemegét". Nagyon szépen, élesre fotóztad a halacskát, pedig láthatóan figyelt :-) Gondolom nem túl nagy (?) viszont ha sügér, akkor harapós is, nem? Mennyire közelítetted meg? És mellette az a fehér valami, aminek mintha szemei lennének, az mi?


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Canon PowerShot S1 IS


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.0911 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat