Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4570

Siklópálya

Siklópálya (4.98)

Vélemények: 16

Megnézve: 553

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Elkapott pillanatok / Fight


Fight

  Fight

Fényképezőgép:

Canon EOS-1100D

Záridő:

1/800s

Rekesz:

F4.5

Fókusz:

33 mm

Iso:

ISO 100

Készítés helye:

Európa Ausztria Pamhagen

Mery előző képei
Cofi

Cofi (5)

fagyökér

fagyökér (4.65)

zuzmó

zuzmó (-)

Hédervár fája

Hédervár fája (4)

Halászi Dunakanyar

Halászi Dunakanyar (5)

| Még több

Feltöltötte:

  Mery   

Feltöltés ideje:

2014.04.01 20:34:03

Kategória:

  Elkapott pillanatok

Átlag:

3.9 (3 szavazat)

Megtekintve:

632

Betöltve:

1283

Feldolgozható:

Igen

Kulcsszavak

Állat, Fight, Harc, Kakas

Fight

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#27 Írta: Klikk 2014.04.08 02:33:22 www  404 21

HELLÓ
Nem az ötöst azért adtam hogy visszahúzzam kicsit az átlagot mert bárki bármit mond azért teszi pontozhatóvá a képét hogy egy irányt lásson, még ha körülbelülit is....
A 2 esek meg nem túl biztatóak egy már nem túl lelkes amatőr HOBBY fotósnak.... aki nem isot,meg reteszt, lát mindenben.
Sajnos kicsit így is elment a kedve, ahogy itt sok sok embernek akik remek képeket készítettek, vagy készítenek más oldalra.
(köszönhető pár okosnak,és hozzáértőnek beállított kedves sporttársnak köszönhetően)
Észrevettem amúgy hogy regisztráltam, de az nem láttam hogy tapossuk meg mert nem galériába való képeket készít:(
De lehet hogy csak figyelmetlen voltam:S
Bocsi, ezért is....
Abba igazad van hogy te döntöd el,de én kértem valamit ha az nem érdekel az már azért egy icipicit rám tartozik ;)
Szerintem normálisan kértem,de ahogy érzed;)
Amúgy a sajátjaidon kívül persze (mert azok tök jók) volt már olyan amivel meg voltál 110% ossan elégedve,vagy olyan ami elérte a küszöböt?

Ahogy látom pozitív kezdés,aztán a negatív majd a jól bevált "én úgy csináltam volna" a jellemző...
Nem lehet ránézni egy képre, dönteni.Jó, nem jó.
Mindig kell ez az oltó tamásbátya rabló szöveg?
Nem unom, félre ne értsd.
Sokszor szórakoztató hogy egy szép képet (persze nem a művészekét) addig tudtok nézegetni amíg van mibe beleállni:)
A dicséretről annyit hogy nem kell, de fikázni sem kéne...
Vannak olyanok akik sokat melóznak egy képpel, erre jön az okos(kodó) csapatból bárki és odavág egy-egy megjegyzést,ökör kérdést,vagy egy pontot.
Erre a kisbirka akinek címezték "köszi" és egy smiley. Ezzel sajnos saját magát ássa el de majd rájön hogy birka.
De tuti hogy te is úgy tanultál bicajozni hogy 2× felrúgtak, majd kiröhögtek,párszor ismételték majd amikor el tudtál tekerni akkor büszke voltál magadra és lőn világosság kerékpáros lettél:D
Majd most már mivel keményen tolod így már te is "taníthatsz"....
Igaz lehet itt tanulni, de nem a pár soros fent említett arányú hszeitekből,mert az nektek jó mint önbizalom növelő hogy kitűntök a többi felhasználó közül, ki is tüntök.De hidd el nem mindenki nézi úgy hogy mekkora jók vagytok, meg segítőkészek.Itt is volt pár ember aki ugyanúgy elmondta a véleményét.
Akkor szerinted csak én látom így?
Najó megfogalmazott egy jó hszt.
cika01 szintén
Ezekre semmi reakció..
Igazából nem is a te hozzászólásaid,véleményed, böki a szememet aki vagy nagy akar lenni és azért teper,vagy tényleg ennyire nagy hogy fel kell rá néznem...

Ez igazából egy szélmalomharc, én tuti kiállok az igazamért, és valószínű te is.

Ha lehet akkor légyszíves ne taníts se te se a hasonló "képességgel" megáldott főfotósok:)

Ha nem tudok kérdezek, mert van olyan aki tud segíteni, és még csak nem is bunkó,de még csak le sem néz senkit,semmit ;)

Köszi...


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: Bringás 2014.04.05 17:21:06   28277 1150

Itt erről a képről van szó.
A fotóra 5-öst adtál, tehát szerinted ez egy hiba nélküli, példaértékű mű. Számomra egyértelmű, hogy elfogultságból pontoztál, hisz a feltöltő a feleséged…

Ha nem vetted volna észre, egy képértékelő oldalra regisztráltál, ahol a tagok szabadon leírhatják a véleményüket a feltöltött fotókról. A helyzet az, hogy egyedül én döntöm el, mely képekhez írok véleményt, ebbe semmilyen beleszólásod nincs, s a jövőben sem fogom ehhez a beleegyezésedet kérni. Az értékeléseim megírásában csöppet sem befolyásol, hogy kérted-e, vagy érdekel-e téged a véleményem.

A kritikáimat, tanácsaimat igyekszem a legjobb tudásom szerint leírni. Viszont nem vagyok túl jó fotós, s a tudásom is igen kevés. Így aztán könnyen lehet, (hogy a legjobb szándék ellenére is) időnként bizony helytelen véleményt fogalmazok meg. Ezzel együtt rossz szándék, kötözködés vagy fikázás soha nem volt a kenyerem, ezt a leghatározottabban visszautasítom.

Elhiszem, hogy nagyon jól esik a dicséret, még akkor is, ha az érdemtelen. Sajnos elég sok itt az oldalon az érdemtelenül osztogatott 5-ös. Ezzel pont az a baj, hogy a feltöltő oly könnyen elhiszi a meg nem érdemelt elismeréseket, aztán ha kap egy kritikát, akkor bezzeg rögtön fikázásnak veszi, mert ő csak a dicséretekhez van hozzászokva. A dicséretekből soha semmit sem fogsz tanulni, fejlődni, csak a kritikák által lehet.
Még csak nem is pontoztam ezt a képet, de te még így is lenézésnek vetted a kritikámat, noha ilyen értelmű szövegrész nincs benne. Nagyon elfogult vagy, s ha egyszer eljutsz oda, hogy a jelenlegieknél jobb képeket is készítesz majd, akkor fogod csak látni ezek gyengeségét. Nincs ezzel semmi baj, mindenki így kezdi és mindenki átesik ezen. Különbség csak abban van, hogy ki minek veszi a kapott kritikát.

Semmi értelmét nem látom, itt megvitatni a te vagy az én további képeimet. Ha véleményt akarsz formálni a fotóimról, akkor azt azok alatt tedd meg. Általánosságban csak annyit mondanék, ha van egy rossz képi elem, amit nem tudsz befolyásolni, sem kivédeni (pl. egy nylonnal borított tópart) attól az még ugyanolyan rossz képi elem marad, hiába tettél meg minden tőled telhetőt a fotózáskor. Attól, hogy valamit nem lehet jobban megcsinálni, attól még a rossz az rossz marad.


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: cika01 2014.04.05 15:41:00 www  1924 223

Lenne egy két gondolatom nekem is:
- A klikkesedés létezik tudjuk, látjuk, az ötösökből meg főleg.
- Képek nincsenek, nagyjából két éve vagyok itt, (többé kevésbé) a napi 24 képről lement napi 4-5-re. Szerintem ez túlmutat a közösségi oldalak hatásán...
- A kritikákat el kell fogadni, lehet belőle tanulni, egy idő után úgyis kialakul a saját világképed, akkor meg már tudod szűrni és a klikkre (belterjesedésre) is csak legyinteni fogsz... (jót röhögsz az egészen)
- Tényleg miért nem jó az egyes? Mit lehet a ponttal szerezni? Internetes dicsőséget? Bekerülsz az ötös táborba? Kiposztolhatod a Facebookra? Bebizonyítod magadnak, hogy igen jó fotós vagy mert ötösek a képeid? Hidd el semmit nem ér...
- Ha újrakezdeném most is belépnék ide, nézném a képeket, tölteném fel a sz*rjaimat elfogadnám a kritikákat, valamit azért érnek.
- A mostani Photographyknak a fele nem akarja ilyen és hasonló oldalon megmérettetni magát, nem tanulja meg a technikai alapokat és számolatlanul tölti fel a rosszabbnál rosszabb képeit a FB-ra. Ja és Ő a király mert van egy jó gépe... Van aki feltölt értékelő oldalra kezdőként, megkapja az első lehúzását besértődik és lelép... Egyik sem fog eljutni oda, hogy eljusson a Najó által említett szemléletváltásig.

Tölts, fogadd el a véleményeket, vonj belőlük gyököt, olvass rengeteget és nézz meg rengeteg képet.

Azért az Adminnak is illene egy kicsit elgondolkozni, hogy miért tart itt az oldal... mindenféle bántó szándék nélkül.
Virágszezon közepén. :)


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: Klikk 2014.04.04 09:41:27 www  404 21

Szia
Köszi szépen.Örülök hogy nem csak én látom így ;-)
Nem esélyes hogy reagálnak a "nagyok"....
Mert ezekre nincs mit mondani.Vagyis annyit hogy igaz, és hogy így van....
Ezt pedig rangjuknál fogva nem tehetik.Mert teljes mértékben mindenki,és mindenki felett állnak:D
Csák azt látom még szomorúnak hogy elhiszik sokszor maguknak amit bebeszélnek egymás remek és sokszor tényleg jó képeikről.."Háát ez egy rontott kép" meg a "Én úgy csináltam volna..."Ezek a legjobbak:D:D:D
Miért nem csinálják??
Hagyni nem fogom magam.Ők is elmenekültek más oldalról mert nem tudtak érvényesülni....
Vagy más néven ugyanezekkel a képekkel folytatjak a teperést egymásnak és az ottani "nagyoknak"
Igazad van, sok fotós oldal van....
De majdnem mind hasonló.....
Mindenhol vannak birkák, ügyesek, profik.MIndenhol Vannak olyanok mint az itteni 1-2 nem tudom minek nevezzem és nehogy megtörjem a lelkét és hamar exponáljon ma délután valamelyik metroállomáson,vagy a parlamentnél...:D:D:D
Csak az arányok.... nem minden oldalon ugyanezek.
Tudod lenne itt pár ember aki normális,segítőkész,és még talán olyan is akivel le lehet ülni beszélgetni,tanácsot kérni.
De ezt már említettem egy másik felhasználónak is.
Ha kiraknak vélemény miatt azzal magukat minősítik....
De simán képes rá 1-2 profi .
Még az a szerencse hogy ezeknek a felhasználónak meg meg kell győzni róla hogy a tehetségüknél, a szöveg az nagyobb és ha jól van előadva akkor majd mindenki nekik teper.
De addig el kell nyalni magát.Ami nem egyszerű mert nagy a verseny.
"Látható is az oldal "pezsgésén", hogy 4-5 ember töltöget fel, agyon dicsérik egymást"
Ez jó volt.
De a "belterjes" volt a legjobb:D:D:D
Vízuális típus vagyok,látok egy járművet egy álattal...D:D::D:D:D:D

Majd lesz valahogy:)

De köszi hogy írtál:)

Már azt hittem hogy egyedül kell megmentenem a világot,és hogy nem csak én akarom a világbékét:D

Szia


Válasz hozzászólás
 

#23 Írta: AnnaNagy 2014.04.04 06:27:23   35 0

Üdv!
Igazat kell, hogy adjak.
Tudod ezen az oldalon már nem tűrik meg a kezdők botladozásait.
Igen, belterjes lett az oldal összetétele, melybe a kezdők nem igen kapnak lehetőséget, kivéve persze ha rögtön pályázat dijas képet raknak fel :D

Érdekes, az itteni nagyok mindig jönnek, milyen büszkék arra, hogy mennyit fejlődtek.
"- Le ne töröld a képeid, hogy lásd a fejlődést."
No és mit kap egy kezdő most, -hát ez a kép nem ide való, töltsd fel a FB-ra...
Hát igen, tipikus esete annak, hogy elfelejtik a "profik" honnan indultak.

Látható is az oldal "pezsgésén", hogy 4-5 ember töltöget fel, agyon dicsérik egymást, oszt jónapot :D
Szóval ne adjátok fel, éljetek a hobbitoknak, tanuljatok, és ne feledjétek magatoknak fényképeztek nem másnak.
-és van még rengeteg fotós oldal a világon :D


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: Klikk 2014.04.03 23:09:05 www  404 21 ( kapott 0.10 pontot)

Suuuusaaa ;-)
A köszönés az illem, és a tisztelet jele.
Akkor tudod miért nem tettem;-)
Kértem valamit szépen;-)
Légyszi ....
Köszi ....Ideges vagy ?
Te az őszinte véleményem miatt szeretnél tiltani?
Miért ?
Nem ez az oldal lényege?
Nem kell válaszolni ;-)
És ne idegeskedj...
Láma.
Ja és ne írj, és ne pontozz Légyszi.
Köszönöm ;-)

Na CSÖ :-D


Válasz hozzászólás
Pont utalva  

#21 Írta: Zsírláma 2014.04.03 22:40:49   6929 488

"Most képzeld el hogy pl:Zsírláma képein végigszánok,átlapozom.És a sok TÉNYLEG JÓ kép köszött van olyan ami nekem nem tetszik.
Huzzam le?És fikázzam?Csak azért mert NEKEM nem tetszik?Ki is vagyok én?Senki ahogy Ő....
Necces lenne nem?"

De igen, tényleg necces lenne, pont ezt csináltad ma Bringás Cső című képénél.

Legalább következetesen beszéld már a hülyeséget! :D


 

#20 Írta: Zsírláma 2014.04.03 22:31:10   6929 488

No akkor kezdem, mert ami sok, az sok:

"Helló
(felénk szoktak köszönni)" - elég rövid a memóriád, pont te tanítasz engem jó modorra, olvasd már vissza a 2. és 4. hozzászólásod. Amúgy ha már a modorról van szó, kaptál két korrekt hangvételű, őszinte véleményt, erre olyan alpári stílusban válaszoltál, mintha legalább a rokonaidat kezdtük volna nyíltan szidni.

Írkálsz itt ilyeneket, hogy ki kérdezte a véleményemet, Bringás is minek ír, egyáltalán miért nem marad mindenki kussba, akinek nem tetszik valami, és csak okoskodni tudunk. Ember, ha még nem vetted volna észre, az az oldal lényege, hogy a felhasználó feltölti a képeit, mellyel vállalja, hogy szabad véleményeket írnak róla az emberek. Ez a feltöltés célja.

Pont egy olyan emberbe kötsz bele, mint Bringás, fogalmad sincs, mennyit segített itt az embereknek, ugye? Te csak annyit látsz, hogy okoskodik. Aztán a jól bevált kicsinyes módszereddel rohansz a képéhez bosszúkommentezni. Most is ezt csináltad a metrós képénél, az ilyesfajta hozzáállás már nem az első az itteni jelenléted óta, például bence92-vel való kakasoskodásod.

Bringásnak is ugyanúgy megírom, ha nem tetszik valami egy képénél, de nem szokott elküldeni melegebb éghajlatra emiatt és nem is zokogja tele a kispárnáját. Igen, őszinte véleményt kell írni, aztán lehet vele értelmesen vitatkozni, de a támadásból nem sokat fogsz tanulni.

Ez egy életlen kép, ami a legnagyobb hibája. Ha ilyen minőségben hitelesen lefotózod E.T.-t, amint sörrel a kezében kibuckázik az űrhajóból, akkor a pillanat különlegessége miatt az még így is a történelem legjelentősebb fotója lesz, de itt nincs szó erről, jelen esetben nem megengedhető az életlenség, innen nem is kellene miről beszélni, ez egy törlendő kép.

Egy elkapott pillanatos fotóhoz mégis milyen tanácsot adnál? írd már meg légyszíves, nagyon kíváncsi vagyok.

És még te akarsz példát mutatni... :D

Butaságból, abból tudnál. Abban kiemelkedően tehetséges vagy.

Kitiltást érdemelnél, nem mást.


Válasz hozzászólás
 

#19 Írta: Klikk 2014.04.03 21:38:56 www  404 21

Ennyi:)
Vannak oylanok akik nem tudnak de nem is akanak benyelni semmi olyant amit nem kötelező:)
Az meg már csak azért sem:D

Ha az első alkalom lenne, röhögnék, de nem az volt....

Szép estét


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: tengelic 2014.04.03 21:36:17   4788 388

Én meg úgy gondolom,hogy nem kell annyira mellre szívni. Mondom én aki mellre szívós is tudok lenni :)


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: Klikk 2014.04.03 21:32:52 www  404 21

Helló

Ne haragudj hogy írk.Tudom hogy nem az én képem.
Csak példának szeretném pár embernek hogy így is lehet hozzászólni egy képhez.
Köszönöm.
Nem kell sértegetni,lenézni,lehúzni,lepontozni.
Arra is el lehet menni hogy az illető elmondja egy kevésbé tapasztaltnak hogy mit,hogy,mikor,meddig,és hogy hogyan kellene tennie.
EZ egy vélemény ami ér valamit !!!
Én érzem a külömbséget.....

A profik is?
(gondolom erre nem lesz válasz,mert az lenne a jellemző...)

Köszönöm

Szép estét


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: Mery 2014.04.03 21:22:22   57 8

Nagyon szépen köszönöm a véleményed!!!!És külön a segítséget!!


Válasz hozzászólás
 

#15 Írta: tengelic 2014.04.03 21:02:05   4788 388

Jól le kell rekeszelni,hogy nagy legyen a mélységélesség. Mondjuk 9 fölé jócskán . Az isot feltolni,hogy a záridő megmaradhasson. Sorozatra állítani és végigdarálni az akciót. Utána kiválasztani a legjobbat és a beállítani a vízszintet-függőlegest. Szerintem megismételhető és kiváló gyakorlási lehetőséget adók baromfi udvar ez.


 

#14 Írta: Klikk 2014.04.03 20:52:08 www  404 21

Szia
(köszönés)
Mery nevű felhsználó a feleségem.
Én is segítettem neki szerkezteni ezt a bizonyos képet,így láttam már:)
Tudom hogy nem egy annyira felbecsülhetetlen mű mint a fent említett felhasználóké,de attol még kép!
Mi ketten nem vagyunk profi fotosok,és nem is szeretnénk azok lenni.Hobby,.Amikor van időnk, alkalmunk megyünk.Majd jólérezve válogatjuk azt amit meg szeretnénk mutatni nektek (nem feltétlen azzal a céllal hogy egy ... lefikázza)
Jó itt megmutatni, azt amivel nem keveset küszködünk, erre jön egy ilyen... aki lefikáz,pontoz és lenéz mindent mindenkit.De miért is?Nem is értem.
Még ma sem látok az említett gombokat az oldalon.
Ha tetszik örülök de szegényes nagyvárosi véleményére,és a flegma stílusára nem vagyok kíváncsi.Komolyan mondom.Nem kértem tőlük hogy tanítsanak.Nagyfiú vagyok,és van szám,netem gépem.És van olyan is erre aki normális és lehet tőle segítséget kérni.Több ilyen is létezik hidd el ha kéred leírom:)
Nem ők!
Az ötöst azért adtam mert tényleg tetszik.Ha adtam is más pontot itt 5 ösön kívül az véletlen lehetett.
Én mást nem látok.Vagy jó és tetszik, vagy nem reagálok de le sem pontozom, szimpán átlépek rajta.Nem bonyolult.Vagy?
Miért érzik azt páran hogy hozzá kell szólnom?Senki nem kérdezi, senki semmit nem kért.Most képzeld el hogy pl:Zsírláma képein végigszánok,átlapozom.És a sok TÉNYLEG JÓ kép köszött van olyan ami nekem nem tetszik.
Huzzam le?És fikázzam?Csak azért mert NEKEM nem tetszik?Ki is vagyok én?Senki ahogy Ő....
Necces lenne nem?

De azért köszi hogy írtál.
Azéremnek két oldala, meg egy éle van....
Nézd meg légyszi az én szemszögemből is.Köszi

Szia


Válasz hozzászólás
 

#13 Írta: ilevvy 2014.04.03 20:46:54   4968 542

azért ara nem gondolsz, hogy annak is, aki 5-öst ad, meg kellene indokolni hogy mik a képnek az erényei, tehnikai tulajnodságai, stb, amiért 5-öst ad? mert én, mint tök hülye, látok egy feltöltött képet, amire valaki ad egy 5-öst, tehát, akármilyen is legyen, a szememben az "tökéletes", mert hát 5-öst kapott...
... amúgy az én szememben az ilyen vélemény, tökre ugyanaz mint a negativ kritika... egy és ugyanaz, csak éppenséggel a két véglet... egyik sem jó...


Válasz hozzászólás
 

#12 Írta: Mery 2014.04.03 20:40:59   57 8

Szia! Köszönöm a véleményed! Hát építő kritikát a 2 portrét nem igazán kaptam ,csak leépítőt dehát ez van vannak akik csak okoskodni tudnak ,de vannak akik s segítenek is ,de ők inkább akkor nem adnak pontot csak jótanácsot.


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: Klikk 2014.04.03 20:32:13 www  404 21

Helló
(felénk szoktak köszönni)
Kedves Láma ha ez a véleményed akkor legyen :D:D:D
Az hogy minek adok hangot és minek nem az az én dolgom. (nincs facebookom).
Ha meg tudod oldani azt hogy Mery, és Klikk nevü felhasználók (tudod amilyen te is vagy)képeihez soha többé ne írj,pontozz, és ha ennyie nem tetszik akkor ne is nézd meg (szerintem erre képes vagy)
NEM érdekel a TE véleményed SEM!
Te egy ugyanolyan vagy itt mint mi, de ha eleget tepersz akkor lehet belőled is olyan mint az akiknek semmi sem jó,és csak fikázni tud mindent ami nem a sajátja vagy nem a beltenyészetébe tartozik.Amúgy te azt hiszed hogy a vlág közepe vagy, hát nem:(
De betudom a stílusodat (lekezelő,flegma) a fajtádnak.
Ezentúl nem reagálok semmidre,és remélem ez fordítva is működik.KÖSZÖNÖM!

Nagyon szépen köszönöm

Szép estét


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: ilevvy 2014.04.03 20:27:18   4968 542

Csak 2 dologra térnék ki, amiket te irtál:

"Nektek az a segítség hogy lenézitek más munkáját
,le pontozzátok,és a csökkent rövid személyes véleményedet leírjátok??"

"Jaa a kép tetszik.

Gratulálok."

Csak azt szeretném megkérdenzni mi a külömbség aközött hogy valaki leirja hogy szar a kép, nem indokolja meg hogy miért, és ad egy 2-est és ha valaki tetszését nyilvánitja ki, anélkül hogy leirná a kép pozitivumait, erényeit, és ad egy 5-öst? Mert ugyebár, tanulni nem csak a negativ kritikából lehet, hadd tanuljunk a pozitivakból is...


Válasz hozzászólás
 

#9 Írta: Zsírláma 2014.04.03 17:28:34   6929 488

:D

Ennyi sületlenséget rég olvastam. Annyira tévúton vagy és olyan szinten logikátlan butaságokat írtál, hogy ezt egyszerűen nem lehet komolyan venni, így érdemileg nem reagálok rá, azt gondolsz, amit akarsz, de ne adj neki nagy hangot, mert még a végén lejáratod magad.

facebookra töltsd fel a fotóid, ott megsimogatják a kis buksidat.


Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: Klikk 2014.04.02 19:41:06 www  404 21

Köszi a hszt.
Ebbe benne van minden..
De hidd el bármennyit aludnék rá, ezt akkor sem fogom fel:D
Sokszor tényleg gyerekes vicc ami megy...
És csak röhögni tudok:D
(sajnos)
Ha csak a hibát keresem akkor találok is.

Amit feltöltöttél az tényleg jobb,de hát a rutin meg az évek:)

ui: nem ért oda a másikhoz átszállt egy másik kerítésre, elmaradt harc..De ha ment volna akkor jó lehetett volna...

Köszi


Válasz hozzászólás
 

#7 Írta: Mery 2014.04.02 19:23:08   57 8

Köszönöm a véleményeket!


 

#6 Írta: Dodó 2014.04.02 19:13:56   11000 727

Nem akarok és nem is tudok igazságot tenni a képpel kapcsolatban (nincs is jogom, és nem is feladatom egyszerű tag minőségemben), de azért annyit - talán az idősebb (ha nem is okosabb) - szájából fogadjatok el: a vita erről a képről szóljon. Ne az előző képek, a másik munkássága legyen a hivatkozási alap. Ez soha nem vezetett jóra, ezzel nagyon könnyű eljutni a fotóktól a fotósig, a fotóstól az emberig, és megkockáztatom, hogy egyikőtöknek sem ez a célja, s nem is illik az oldal "szelleméhez"... Ilyenkor azt szoktam mondani a saját "embereimnek" (akiket gyakran "gyerekeknek" hívok, bár lehet, hogy sokszor inkább árvák lennének, mint mellettem dolgoznának), hogy a most eddig eljutottatok, az ellentétek napfényre kerültek, nem a belsőtöket marják az indulatok - de aludjatok rá egyet, és ha holnap is így gondoljátok, akkor már sokkal higgadtabban, tényszerűbben kezdjétek újra a vitát...
A konkrét képről: A pillanat jó, valódi "elkapott pillanat", de igaza van azoknak is, akik szerint vélhetően lett volna még jobb pillanat is ebben a harcban. Nagyon nagy nyugalom és önfegyelem kellene, hogy ilyenkor az ember ne exponáljon, és persze "csata után mindenki hadvezér" (jobb lett volna közelebb engedni őket egymáshoz, sorozatra állítani a gépet, változtatni a fókusztávolságon, lentebbről fényképezni, stb.). Az úszás ritmusos mozgás, mégis újra és újra "bele kell rázódnom" ahhoz, hogy ne akkor exponáljak, amikor az optimális helyzetben van az úszó, hanem hamarabb, hogy a kattintáskor érjen éppen oda és abba a testhelyzetbe... Ez egy ilyen viadalnál - legalábbis úgy gondolom -, sokkal kiszámíthatatlanabb, sőt kiszámíthatatlan a következő pillanat, nagyon nagy a "szerencse faktor" jelentősége (és nem lehet megvárni az újabb futamot, ha a fotó nem sikerül). Ami mindenképpen a kép érdeme: a jellegzetes mozdulatok, a két kakas átlóba állítása, az árnyékok jó beépítése. (A hiányosságokat elmondták, azok ismétlése már nem visz szerintem előre).
Mivel a kép feldolgozható, egy kicsit vágtam belőle, emeltem a kontraszton és a szaturáción is, és a jobb oldali foltot eltüntettem)

 

A hozzászóló képet töltött fel:
 


4.7

 

#5 Írta: Klikk 2014.04.02 18:49:28 www  404 21

Nem a "példaértékről" beszélek.
És nem is pont erről a képről. Általánosságban a véleményeitekről.
Hanem az itt lévő 1-2 okosról aki aztán bármit mondhat,írhat fikázhat amit csak gondol...
Őszintén nem csodálom hogy hanyatlik az oldal.Ti azzal jöttök MINDIG hogy tanítani,segíteni.. stb. Ebből mi valósul meg?
Nektek az a segítség hogy lenézitek más munkáját
,le pontozzátok,és a csökkent rövid személyes véleményedet leírjátok??
Elmondod a saját (nem biztos hogy érdekel, de az tuti hogy senki nem kérdezte ) véleményed???Komolyan kérdezem.
Hát tudod mi van.Pár ember (tudod hogy kik azok) próbálják irányítani,befolyásolni az oldalt.Azt hiszi hogy ezzel segít?
Ha neki nem tetszik Ne nézze meg...
Sehol nem látok olyan felületet ahol "Zsírláma fikázd le légyszíves" vagy "Bringás kérlek írj véleményt" felírat lenne.
De hát ki tudja mit hoz a jövő...

Jöttél nekem a tó anyagáról hogy nem tetszik..
És akkor mi van???De tényleg?
Te,ti azt gondoljátok hogy olyan a világ amilyennek elképzelitek,meglátjátok?
Iso,meg rekeszből,fényértékből áll?
NEM.
Vegyük Dobó nevű felhasználót.
Érdekes Ő nem fikáz, Ő elmondja hogy mivel lehet javítani.
Ezt mindenki értékeli, és becsüli.
Jössz te egy jetski tó anyagával??Ez vicc.Úgy ahogy van.
Mit kellene tennem? Színezzem be,vagy vágjam ki vagy merjem át egy neked megfelelő színű,anyagú műtóba hogy tudjál aludni?Vagy esetleg ne töltsem fel hogy egyel kevesebb semmitmondó véleményt ne kelljen megírnod?

Vegyük a "Les" képedet..
Ha nekem nem tetszik a deszka állása,vagy esetleg egy árnyékot meglátok akkor pontozzam le?
Mert ha igen akkor légyszí most írd és szakítok időt rá hogy átnézegessem, majd összehasonlítsam a saját beszűkült véleményemmel.
majd kijön egy vélemény amit leírok 103 karakterben.Megy ez egy ideig és akkor ha már mindenki azt hiszi akkor elmondhatom magamról hogy pro vagyok.

Bocsi hogyha megsértettelek (nekem nem célom) csak kíváncsi vagyok.
Ha esetleg kiraknál,raknátok az oldalról (itt nagy divat a fenyegetőzés az adminnal) akkor legalább gondold végig ezt az én szemszögemből is.....(Ha megy.....)

ui:szép fotókat........
Nem mindenki akar profi lenni.............................


Válasz hozzászólás
 

#4 Írta: Bringás 2014.04.02 15:45:51   28277 1150

Te most komolyan úgy érzed, hogy ez a fotó hiba nélküli, példaértékű kép? Attól, hogy sikerül lefényképezni egy jó pillanatot, attól még nem lesz jó a kép. Ez a fénykép bizony életlen, még a statikus háttér is az. A főtémán részletek nem vehetők ki, elmosódott mindkét madár, s meglehetősen kicsik is a kép egészéhez képest. A kompozíció dől. Esetleg ha volt olyan időpillanat, amikor közelebb mentek egymáshoz, akkor jobban ki lehetett volna tölteni velük a képmezőt.
További szép fotonokat!


Válasz hozzászólás
 

#3 Írta: Klikk 2014.04.02 08:44:21 www  404 21

Jaa a kép tetszik.

Gratulálok.

Ezért hívják elkapott pillanatnak ...
Folyamatosan változó körülmények miatt ......


5.0

 

#2 Írta: Klikk 2014.04.02 07:59:34 www  404 21 ( kapott 0.10 pontot)

Nem véletlen vagy láma ....
... ahogy .De te is tudod hogy ebből Nem lehet tanulni.Mert ezzel a sz.. szöveggel jön itt majdnem minden " OKOS HOZZÁÉRTŐ"
Sikerül azért kedvet elrontani, mást munkáját semmibe venni.
Ha megkérhetlek Kerülj az okoskodással mindkettonlet. És ne kezdj okodkodni mert nem vagy az..
A fikázó semmitmondó hsz eidet tartsd +
és sokaig fotozz .......
Láma ...


Válasz hozzászólás
Pont utalva  

#1 Írta: Zsírláma 2014.04.01 22:55:58   6929 488

A pillanatot jól elkaptad, de ez kevés. Sajnos ezen kívül nem lett jó, túlságosan életlen, a madarak is távol vannak egymástól. Vannak az embernek ilyen fotói, mikor érezzük, hogy elkaptuk a pillanatot, de a minőség nem klappol. Talán az emlékezetben élesebb... :)

Üdv!


2.0

 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Canon EOS-1100D


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1523 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat