Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4524

Nov. 1 / Kerektó/

Nov. 1 / Kerektó/ (-)

Vélemények: 1

Megnézve: 788

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / teszt / Ötletdoboz 9


Ötletdoboz 9

  Ötletdoboz 9

Fényképezőgép:

Agfa ePhoto CL45

Objektív:

Canon EF 24-105mm f/4L IS USM

Záridő:

1/1250s

Rekesz:

F5.6

Fókusz:

1 mm

Iso:

ISO 1000

Készítés helye:

Európa Magyarország Debrecen

NonameTheHunter előző képei
Kontúr

Kontúr (5)

Arcrészlet

Arcrészlet (5)

Milyen számítógéppel rendelkezel?

Milyen számítógéppel rendelkezel? (-)

Lement

Lement (5)

Héra

Héra (5)

| Még több

Feltöltötte:

  NonameTheHunter 

Feltöltés ideje:

2015.04.06 16:25:55

Az adatlap szerkesztve:

2015.04.08 19:24:36

Kategória:

  teszt

Átlag:

-

Megtekintve:

1134

Betöltve:

3072

Feldolgozható:

Igen

Ötletdoboz 9

Sziasztok!
Néhány dolgot meg fogunk itt beszélni, mindig ide lesz írva az aktuális téma sorszáma :)
Az első téma az #1 komment :)
Végkifejlet: #13 komment!!

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#105 Írta: Zsírláma 2015.12.26 22:05:17   6929 488

Szia!

A lent linkelt képnél kérném szépen az adott pontom javítását 5 pontra.
Köszönöm!

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/98476/_/nikon_d90


 

#104 Írta: NonameTheHunter 2015.12.24 20:14:30 www  7629 197

Szia!
Egyrészt Áldott karácsonyt!
Másrészt azért nem írtam, mert próbáltam úgy sakkozi a lehetőségekkel, hogy beleférjen, de jelenleg egy másik projektet csinál nekem és egyszerűen nem tudtunk foglalkozni a dologgal.
De igérem, januárban haladni fog a dolog, illetve karácsony után felzárkozok SAM-ben is, illetve a design is megújul igaz az majd csak tavasszal.


Válasz hozzászólás
 

#103 Írta: Bringás 2015.12.08 16:47:21   28277 1150

Szia Tomi!

Abban maradtunk, hogy kérsz egy kis megvalósítási haladékot a nk. szavazatok megjelenítésének ügyében. Érdeklődnék, hogy áll most a helyzet?
Mit gondolsz, karácsonyra megkapjuk? :))))
Jó ajándék lenne:)))))


 

#102 Írta: Bringás 2015.12.08 16:43:26   28277 1150

De igen. Az alsó vonást tartalmazó nickeknek nem lehet csoportos választ küldeni, csak egyénit.


Válasz hozzászólás
 

#101 Írta: NonameTheHunter 2015.12.05 10:09:14 www  7629 197

Szia!
Köszi, hogy írtál, igen látom, próbálok ellene tenni bár megmondom őszintén december első felében úgy leterheltem a programozót különféle egyéb dolgokkal, hogy nem biztos hogy hamar lesz megoldás.


Válasz hozzászólás
 

#100 Írta: Zsírláma 2015.12.03 14:32:42   6929 488

Valami gubi van a csoportos válasznál (Egyensúly című kép).
4 embert bejelölve (Bringás,raptor,gabe_n,B_Janik) csak kettőnek (Bringás, raptor) küldte el a válaszom.
Nem a névben lévő aláhúzás zavarja meg? Megoldom, nem gond, csak jeleztem.

Ha nem nagy gond, akkor kérném a próba kommentjeim (#34, #35)törlését is, feleslegesen ne legyenek ott.
Üdv!


 

#99 Írta: Raptor 2015.05.13 16:47:39   3115 197

Hali! A képfeltöltésnél ezt az automata keretet nem lehetne elhagyni? Szerintem felesleges és sokszor csak ront a képen.
üdv.


 

#98 Írta: NonameTheHunter 2015.05.02 10:37:54 www  7629 197

Szia!
De, elfogják, csak most egy kicsit a találkozót fontosabbnak tartom mint azt, hogy menjen a vita :)
Inkább akiknek van idejük és kedvük ismerjük meg egymást jobban, beszélgessünk (akár erről is) személyesen, úgyhogy most még egy hétig az megy, aztán ez a téma is előkerül.


Pontosan, a szöveges hozzászólások nagyon sokat tanítottak, nekem is, meg mindenkinek..
Valószínűleg a haladók segítését a haladók tudják megtenni, így tőlük több kommentre volna szükség.
Én magam is inkább a haladóba sorolom, így most haza is beszélek, több komment kell. :):)
Tölts többet :)
A Metrós képedett nagyon szerettem :)


Válasz hozzászólás
 

#97 Írta: TiSza 2015.04.30 14:12:02 www  2256 95

Véletlenül találtam ide, szerintem ezt már nem fogják sokan elolvasni... nem baj.

Nem mondom, hogy mindent elolvastam, de elég sokat az utolsó x hozzászólásból. Én már ritkán töltök fel, de sosem felejtem el, hogy a digitális fotózás alapelveit itt sajátítottam el, ezért sokat köszönhetek ennek az oldalnak. Éspedig azért, mert voltak szöveges hozzászólások (is), amikből tanulni lehetett (nem csak a saját képeim alatt)!

Messzemenően más tapasztalataim vannak, és ezért nem értek egyet Streenggel, hogy ahol nem kötelező a hozzászólás, ott "dübörög az oldal", inkább csak galéria-jelleggel működik, néhány odavetett "szép" és ehhez hasonló megjegyzéssel - egy kezdő ezekből nem fog (annyit) tanulni. Ez az oldal pedig jelenleg is a kezdők Mekkája, így ebben a formában. Elismerem, hogy a haladók egy része idővel megunja a náluk jóval gyengébbek hozzá nem értő szavait és vannak akik emiatt elvesztik a kedvüket. Erre valóban nehéz gyógyírt találni.

Van oldal, ahol csak a haladók pontozhatnak (fotóvilág), ott meg egyszerűen kívülállónak érzi magát az ember, aki még nem ért fel a "magasságokig". Egy biztos: ha nem lesz kötelező a hozzászólás, akkor alig lesz érdemi hozzászólás. Én úgy látom, a tulajdonos már a kezdetekkor eldöntötte (szerintem helyesen), hogy KELL a hozzászólás - ezt ugyan hajlandó puhítani valahogy, de alapvetően szükség lesz rá. Én ezt a formát támogatom. Olyan oldal van sok, ahol feltölthetsz hozzászólások nélkül is - akinek ez kell, menjen oda.

Én a napi egy ingyen feltöltést soknak találom, inkább a többek által is ajánlott "kevesebb karakter" irányába mennék el, ha már mindenképpen változtatni akarunk. 60-80 karakterben is lehet értelmes dolgokat leírni.

Ami meg a fluktuációt illeti, az normális dolog szerintem. Minden fotós oldalnál kialakul egy mag, amely idővel jelentősen megváltozik. Kicsit ellaposodnak a dolgok, majd újra következik egy fellángolás más csapattal. Ez a hullámzás természetes dolog, a hullámvölgynél nem kell mindjárt kétségbe esni és összevissza kapkodva mindent megváltoztatni.


Válasz hozzászólás
 

#96 Írta: NonameTheHunter 2015.04.20 22:59:46 www  7629 197

Szia!
Köszönöm hogy írtál és leírtad a tapasztalataidat.
Magam is úgy látom, hogy egyrészt a képekből, másrészt a hozzászólásokból is lehet tanulni, ezek százalékos arányát kár is lenne keresni, mert esetenként hiába van egy szuper kép, ha fel nem bírom fogni hogy készült, aztán meg lehet egy gyengébb kép alá olyan kommentek érkeznek amiből egy tapasztalat fotós is tanulhat.

Megértem, hogy nem vagy pártatlan, de itt több száz aktív tag volt korábban, úgyhogy én nem emelnék ki senkit, sőt.
Én úgy vagyok vele, hogy egyelőre nem alkotnék a továbbiakra véleményt, de köszönöm, hogy benéztél!
Kivéve a végére:
Sokan ide azért jönnek, ellentétben más helyekkel, meg úgy általában, mert itt nyugi van, jó szándékú emberek, akik korrektül bánnak a másikkal. Ehhez ragaszkodom a továbbiakban is, és elvárom mint alapvető minimumot és a fotózási tudás ezen az oldalon csak ez után számít.
Aki nem tud alapvetően szeretetben/tiszteletben/korrektségeben/jó modorral lenni a többiekkel, annak máshol kell helyet keresnie.
Ez az általános álláspont 10 éve. És ez is marad!
Nem mindenkinek ugyan olyan a tűrőképessége.
Ezt figyelembe kell venni, persze nem ismerhetjük a másikat így látatlanul, de azért egy egy esetben kiderül ki mennyire érzékeny.
Az nem azt jelenti, hogy nem lehet kritikát írni a jövőben neki, de talán a fogalmazási mód változtatása segíthet.
Na persze előfordult már, hogy valaki szándékosan mások érzékenységét figyelembe nem véve direkt kipécézett magának valakit.
Az ilyen magatartást én nem tudom sem tisztelni sem tolerálni és ezzel a többség így van.
Na még erre válaszolok :)
Még egy. NTH mindig megkérdezed, hogy minek van még itt Najó, valszeg azért mert ő sem szeretné ha ez az egész eltűnne a süllyesztőben.

Azért kérdeztem meg többször, hogy az Ő figyelmét ne kerülje el, és tudjon rá válaszolni, de nem tette meg, és erre számítottam is.
Számomra kétséges, hogy azért lenne itt.
Én az embereket nem a szavaik hanem a tettek alapján jellemzem..


Moderálva: NonameTheHunter 2015.04.20 23:13:40


Válasz hozzászólás
 

#95 Írta: cika01 2015.04.20 22:16:13 www  1924 223

Nagyjából végigolvastam...
Egy két gondolatot én is írnék.
- Szeretek mindenkit.
- Sokat tanultam az oldalon, először a véleményekből utána a képekből.
- A feltöltések száma meglehetősen katasztrófális, kb három éve mikor kezdtem, általában napi 24 kép volt.
Talán most elkezdett újra emelkedni.
- Most is a képek miatt vagyok itt, írogatni nem szeretek, inkább képileg próbálok a közösséghez tenni.
- Mióta Najó visszajött sűrűbben vagyok, szerintem más is.
- Azóta felpörögtek a fekete fehér művészi, művészi jellegű csendéletek, kompozíciók stb...
- Sz. Zoltán elkezdett újra tölteni!
- Azt megfigyeltétek mekkora "egyfa" párbaj alakult ki? Najó, Sz Zoltán, Zsírláma... jobbnál jobbak. Már keresgéltem én is csak nekem sorompós volt, ők meg jobban letisztultak.

Véleményem szerint meg kellene próbálni most egy kicsit Najó után menni, megfogadni a javaslatait szerintem a csendes többségből most nagyon sokan amellett vannak, meg a fekete fehér most legalább pörög, visszaszerezni a portrésokat, visszaszerezni a makrósokat, aztán lesz nézettség, lesznek képek, lesz bevétel.

(zárójeles: Ha balhé van attól is pörög az oldal (kell is bizonyos szintig, a mostani beavatkozási tűréshatárt másfél kétszeresére ki lehetne terjeszteni ... tudjátok cirkusz meg kenyér...)
Még egy. NTH mindig megkérdezed, hogy minek van még itt Najó, valszeg azért mert ő sem szeretné ha ez az egész eltűnne a süllyesztőben.


Válasz hozzászólás
 

#94 Írta: Bringás 2015.04.18 10:17:54   28277 1150

Ha már kérdezted: legyen, de ne feltétel nélkül. A javaslatom továbbra is az, hogy a 2. lehetőséget akkor lehessen igénybe venni, ha aznap megírt már X db értékelést.


Válasz hozzászólás
 

#93 Írta: Zúzmara 2015.04.17 16:18:59   486 22

Üdv.
Reagálok a feltett kérdésre. A többi kommentet még nem volt időm végigolvasni. Egyetértek azzal, hogy pontok nélkül nem túl szerencsés a feltöltés, akkor nagyon "ellaposodna" az oldal, úgy, ahogy indoklod.
Viszont jól hangzik a napi 2 kép töltése, s ebből az egyik ingyenes.
Egy csekély véleményt mondanék a kialakult karakteres vitáról, ha nem haragszol.. Véleményem szerint kétféle helyzet van, amikor az illető nem akar vagy pedig nem tud 100 karaktert megírni. Utóbbinál a tapasztalat hiányát, a kezdőséget értem. Egy kezdőnek tetszhet egy kép, mivel mindenkiből más érzelmeket válthat ki, a profi meg kielemzi, ahogy a hozzáértők a verseket szokták. Nekem az is fontos, hogy érzelmeket adjon az adott kép. Kritikát nem biztos, hogy mindenki tud írni, de hogyha egy fotó megragad benne, az valami szinten pozitív visszajelzés. Azért csak jó érzés az, ha valakit megfog a képed..
Nem vitának szántam, csupán pár gondolatot írtam, hátha közelebb jutunk a megoldáshoz.


Válasz hozzászólás
 

#92 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 15:37:09 www  7629 197

Ja igen, elnézést, 10 feltöltött kép felett van.
Pontküldés is azt hiszem 10 felett.


Válasz hozzászólás
 

#91 Írta: dmc 2015.04.17 15:14:04   3495 147

ez ranghoz kötött?
csak mert nekem ilyen gombom nincsen :)

se chrome-ban, se firefoxban...

és nem saját fotónál néztem, hanem mások fotóinál :)

de többek között azt sem találtam meg, hogy Bringás pl hogy tudott pontot küldeni valakinek...


Válasz hozzászólás
 

#90 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 15:11:02 www  7629 197

Ezzel még tartozok:

 

A hozzászóló képet töltött fel:
 


Válasz hozzászólás
 

#89 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 14:50:06 www  7629 197

Én nem utasítottam el, csak ajánlottam egy olyan verziót amiben ez is benne van.
Mint mondtam az igénytelent így értem: nem körültekintő, felszínes, komolyabb tartalom nélküli.
Nem, nem az embereket..Hanem a véleményük komolyabb tartalom nélküli és nem körültekintő, ha az 2 szó.
Ennyi, de ugorjunk, mert nem ez hoz megváltást.
Mint mondtam, én nyitott vagyok bármire, ami a színvonalat emeli.
DE kérdem én ez emeli a színvonalat, ha 2 szavas vélemények elegek lesznek a pontszerzéshez?
Biztos?
Fejtsd ki egy általad felépített logika mentén aztán had szóljon.
Egyébként Neked is van pontod bőven, nem attól félek hogy 2 szót fogsz írni, csak nekem egyelőre ez inkább hátramutató mint előre.
De érvekkel meggyőzhető vagyok.


Válasz hozzászólás
 

#88 Írta: nerion 2015.04.17 14:44:01 www  1044 47

olvass vissza, írják páran, miért van felvetve


Válasz hozzászólás
 

#87 Írta: nerion 2015.04.17 14:43:04 www  1044 47

Dehogy sértődtem meg. DE TE MOST TÉNYLEG NEM ÉRTED A PROBLÉMÁT???
Nem az ingyen képért írogatunk itt, hanem hogy legyen elsimerve az is aki pár szót ír egy képhez.
Most is van ilyen, akkor az mind igénytelen, ezzel cimkézed őket? A logikáddal, igen!
Írták többen ezt a dolgot, senki sem ingyen képért sír.

Igen, lehet hogy nem változik semmi, de miért ha ki se próbálod akkor mifog változni? Sírunk tovább, hogy pang az oldal?
Még addig sem jutottál el, hogy x hónapig teszteld, kapásból elutasitod.
Nem hozz változást, na BUMMM, akkor mi van, rossz ötlett volt, de legalább kipróbáltuk...


Válasz hozzászólás
 

#86 Írta: dmc 2015.04.17 14:40:29   3495 147

a #84-re még várom a választ... :)


Válasz hozzászólás
 

#85 Írta: dmc 2015.04.17 14:38:26   3495 147

nerion... ezt most én sem értem..

mi szükséged a "segélyre" (100 karakter hiányában), ha van napi 1 kép ingyen feltöltési lehetőséged?

azt írod, hogy nem tetszik az, hogy ha tölteni akarsz képet, akkor ahhoz, hogy legyen elég pontod hozzá, írnod kell 100 karaktert. most ingyen tudnál tölteni képet, még írnod sem kell hozzá még egy karaktert sem...

mi ezzel a baj?
max azt értem, hogy szerinted ez úgy is meg lesz szűntetve.. mi van, ha még sem?! majd akkor reklamálunk, és mondjuk Hunternek, hogy nézzél bele az ötletdoboz 9-be!


 

#84 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 14:32:49 www  7629 197

Már megint ez a sértődés
Én ajánlok dolgokat, persze ha nem pont olyan akkor már zsarnok vagyok..
Szomorú vagyok...ennél többet vártam.
Mert ha lecsökkentem 50 karakterre, akkor mindenki boldog, tölti a képet és írja a véleményt?
Ennyin múlik?
Komolyan?
Én megcsinálom, nekem nem ezen múlik az életem, de ha nem hoz változást akkor nem leszünk előrébb..


Válasz hozzászólás
 

#83 Írta: nerion 2015.04.17 14:31:33 www  1044 47

ok, feladom.
Legyen meg az akaratod, mi tudatlanok, rosszul értelmezzük a nagylelküséged.
Részemről feladtam.
További szép napot mindenkinek!


Moderálva: NonameTheHunter 2015.04.17 14:32:01


Válasz hozzászólás
 

#82 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 14:22:18 www  7629 197

Jajj hát az agyam eldobom.
Mégis mit gondolsz ha belemegyek egy ilyen hosszú beszélgetésbe amit ráadásul én kezdeményezek, nem olvasom el mire reagálok?

Már hogyne tudtam volna, csak tudod voltak itt más felvetések is, de oké akkor beszéljünk erről.

Szóval azon lovagunk, hogy mennyi karakterért járjon pont, ahelyett hogy örülnél, hogy lehetne ingyen tölteni?
Ebbe hol a ráció?
Most akkor ki ajánl jobbat?
Én vagy Ti?
És mégis én nem értem és én nem vagyok rugalmas?
Hát kérem akkor tessék elővenni egy kockás lapot leírni a két verziót, hogy mi segíti jobban a feltöltést és kész.

Remélem egyértelmű a két dolog, azért vagyok megtámadva mert nem csökkentem a karakterszámot ami után pont jár, de ha azt mondom inkább tölts ingyen akkor nem veszem figyelembe amit írtok?
Hát mi ez ha nem figyelembe vétel?
Ja és mivel kezd indulatba hajlani ez az egész, ezért itt kérek elnézést mindenkitől akinek ez nem tetszik, vagy ha magam is hozzá tettem volna ehhez.

Szerintem igénytelen, igen, azért is volt egy olyan felvetésem, hogy ha valakinek hosszabb kommentek írására is van szabadsága az tölthessen többet, akinek meg nincs pontja töltsön napi 1et ingyen.
Szerintem ebben van logika, max nem fejtettem ki és nem voltam egyértelmű, azért elnézést.
Az igénytelen szót meg kifejteném hogy értem:
nem körültekintő, felszínes, komolyabb tartalom nélküli.
én ezt így értem.
Én alszok erre az egészre egyet aztán jelentkezem egy javaslattal.


Moderálva: NonameTheHunter 2015.04.17 14:28:45


Válasz hozzászólás
 

#81 Írta: nerion 2015.04.17 14:15:18 www  1044 47

Na igen, ezek szerint most olyan dologról írtad, hogy igénytelen amiről nem is tudtad hogy mi?
Ok, itt páran felvetették, -magam is- hogy ne csak 100bötűértjárjonponthanemkevesebbbötümennyiségutánisjárjonvalamikisseg élyke.
De ez szerinted igénytelen és nem támogatod


Válasz hozzászólás
 

#80 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 14:13:08 www  7629 197

Ne viccelj már..rengeteg időm elment arra, hogy végigolvassam ezt..
Olyan dolgon megy a lovaglás amit az érdeketekben megkerülnék de az nem jó..hát akkor én most itt feladtam, átgondolom, ezt a dobozt meg leveszem innen, mert a képek fontosabbak mint az egy helyben toporgás.


Válasz hozzászólás
 

#79 Írta: dmc 2015.04.17 14:11:43   3495 147

van ilyen? hol?
én nem találom...

vagy a facebookos tetszikre gondolsz? mert én nem arra gondoltam... hanem belsőre.


Válasz hozzászólás
 

#78 Írta: nerion 2015.04.17 14:10:34 www  1044 47

Nem, nem írom le 82Xre
Vedd a fáradságot, olvasd végig az összes hozzászólást, és vond le a tapasztalatott, hogy miről is írkálunk itt tegnap óta :D
Annyit segitek a elképzelés azonos, a mértékét meg döntsd el te :)


Válasz hozzászólás
 

#77 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 14:06:36 www  7629 197

Na akkor hogy világosak legyünk mi is az ötlet?
Nem nem a memóriámmal van a gond, írd le, vessük össze az enyémmel.
Mert nem csak 1 verzió volt.


Válasz hozzászólás
 

#76 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 14:05:16 www  7629 197

Hm.
Tetszik gomb: Napi/heti/havi legjobba szavazom.
Ez szerintem kifejezi a tetszést és szégyenletes, hogy mostanában senki nem használja.
Nem ezt nem lehet a képek számlájára írni...
Egyelőre én ezt támogatom, és minél aktívabb lesz a csapat, annál több szavazat kell majd hozzá hogy valamelyik kép oda kerüljön, hogy reálisabb legyen a dolog.


Válasz hozzászólás
 

#75 Írta: nerion 2015.04.17 14:02:10 www  1044 47

Hát lassan egy tucatnyian írtunk egy ötletett, ami sem neked, sem Bringásnak nem tetszik.
Úgy gondolom a megoldás labdája nálatok pattog :)


Válasz hozzászólás
 

#74 Írta: dmc 2015.04.17 14:01:18   3495 147

NonameTheHunter!

Nem a témába vágo tudom.. de lenne egy buta ötletem.
Mi lenne, ha lenne egy nem ponthoz kötött tetszik gomb? Kb mint a FB-n...

Így aki akar, ír véleményt, és pontot is kap érte, de az aki megnézi, és nem akarja véleményezni, legalább egy kattintással kifejezheti, hogy amúgy tetszik neki a kép...
Bár lehet, hogy volt már ehhez hasonló felvetés..

Én azt gondolom, hogy mindenki örül a véleményezésnek, de egy "like"-nak is. Sőt én bevezetném a dislike gombot is :) pont nélkül...

Én ezt úgy gondolnám végig, hogy minél kényelmesebb legyen a dolog a felhasználó számára, és azok akik aktívak, ténylegesen ténykednek, azok legyenek jutalmazva, ponttal.

Illetve... akik sorban rakják fel a jobbnál jobb képeket, és tényleg sok komment születik, sok 5 pont, akkor én azt is jutalmaznám valami algoritmus szerint. Hisz, ha az a kép annyira kíváló, akkor úgy is tanulunk belőle, hacsak megnézzük.
De ha még lenne technikai jellegű kérdés feltételi lehetőség is hozzá, amire kap az ember egy hasznos választ a fotóstól, akkor az is járhatna jutalommal.
Így nem érezné annyira talán az ember, hogy rá van kényszerítve a feltétlen véleményezésre, elég csak kvázi jó fotókat csinálni hozzá... :)


 

#73 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 13:59:12 www  7629 197

:D
Akkor mi a megoldás ha ez nem jó?
Úgy értem itt bizony lehet tölteni szabadon, nem kötelező semmi, csak annak, aki 1-nél többet akar.
Nem ezt akarjátok?
Persze lehet kevés lesz a komment, de csak megunják az emberek ha nem kapnak kommentet aztán csak elkezdenek írni :)
Inkább erről beszéljünk mint arról hogy hány karakter..
Tessék akkor mond meg mi az optimális megoldás, hogy mindenki jól járjon.
Aki akar tudjon tölteni, aki tölt meg kapjon véleményt?
Bizonyos tényezőket nem lehet előre látni, gondolom azért volt felfüggesztve mert nem volt elég vélemény?
Egyébként meg pont ilyen nem hiszem hogy volt mert nem tudja a rendszer jelen állapotában.
A 100 karakteres dolgot meg hagyjuk meg azoknak akik egynél több képet akarnak tölteni.
Vagy lehet az is, hogy van heti X ingyen kép, a több meg pontért.
Aki nem akar írni, kap X lehetőséget ingyen tölteni aki meg ír az többet.
Na? :)


Válasz hozzászólás
 

#72 Írta: nerion 2015.04.17 13:52:09 www  1044 47

Most őszintén, erről is kisregényt akarsz :)
Legyen.
Volt már ilyen, abba maradt. Miért??????
Legyen újra, hajrá! Abba marad megint x hónap múlva?
Szerinted ez megoldja a kevés, min.100 karakteres hozzászólások problémáját?
Tavaly kiveséztük.


Válasz hozzászólás
 

#71 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 13:48:02 www  7629 197

Hát nem hiszem, hogy ennyire direkt nem akarsz a kérdésre válaszolni...
Szóval újra felteszem:
Mit szóltok egy olyan verzióhoz ahol:
-napi 2 kép tölthető
-ebből napi 1 ingyen
/na persze voltak olyan időszakok mikor volt ingyen töltés, akkor is kellett legalább 1 pont a feltöltés pillanatában, csak nem vonta le a rendszer, ezt mindenképp benne hagynám/
Úgy gondolom ebben a verzióban sokan megtalálhatják a számításukat.


Válasz hozzászólás
 

#70 Írta: nerion 2015.04.17 13:44:44 www  1044 47

Szia Gergő!
Köszönöm :)
Így van ahogy írod, egyetértek. A fotó feldolgozás egyéni izlés és belső világ tükröződése.
Ha nem tetszik valakinek, nincs vele semmi gond. A gond azzal van, hogy ezt miért kell felhozni és lehúzni a képet és készítőjét.
Nem tetszik tovább lépek, nem fogok erről esszét írni. Ha meg írom a tutit - ami megint csak a saját tuttim, mert a másiknak meg más a tutti :) - ezzel miért is akarom befolyásolni a készítő szabadságát? - a FOTÓSVILÁGÁT?
No abba hagyom, mert ez messzire visz, és ugyis lesz aki másképp gondolja, ami persze engedve vagyon :)


Válasz hozzászólás
 

#69 Írta: dmc 2015.04.17 13:20:21   3495 147

Szia Nerion!


erre hagy reagáljak.

én megnéztem az albumod, és attól függetlenül, hogy vannak emberek, akiknek ez a vonal nem jön be, itt van a másik oldal (pl.: én), aki viszont szereti ezt, nem is kicsit.

én tartom azt a nézőpontot, hogy a természetet NEM csak eredeti színeiben lehet visszaadni, ez is egyfajta egyediséget képvisel, amit minden fotózási ágra rá lehet húzni, hogy próbáljunk egyedit alkotni, olyat, amit más még nem csinált. és ha ez épp egy hdr kép, vagy utómunka, vagy hosszú záridő, akkor azzal.

az ilyen emberek miatt töltsél fel, mert először is én értékelem, kettő szívesen tanulnék tőled. mert bizony néhány képed igen csak gondolkodásra késztet, hogy ezt hogy is raktad össze, azt leszámítva, hogy egytől egyig bejönnek.
Bár új vagyok még itt, de biztosra veszem, hogy ha töltesz fel képet, én ott meg fogok állni, és engem érdekelni fognak a technikai részletek is, és annak mögöttes tartalma is.

az olyan embereket, akiktől pedig megkapod, hogy a természetben nincs ilyen színek, azt meg zárd ki, erre van Streeng-nek egy nagyon jó módszere, röviden lezárja egy köszivel, vagy egy smile-val. Nem mellesleg helyesen.

Az oldal adminjától meg elnézést kérek, hogy nem válaszolok az eredeti témára, de engem nem érint ez a probléma, így én ebben nem vagyok kompetens.

Üdv,
Gergő


Válasz hozzászólás
 

#68 Írta: nerion 2015.04.17 13:10:55 www  1044 47

Írtam véleményt, legyen :)

Kép értékelés, meg mondom az őszintét, aztán lehet megsértődni :)
Engem kifejezetten nem érdekel, az olyan vélemény, hogy hát ez a kép semmit mondó, tucat kép, nekem semmit nem mond, nem az én izlésem, ilyen színek nincsenek a természetben stb stb
Ezért nem fogok stilust váltani.

Vagy egy példa még: arra sem képes az értékelő, hogy megnézze a kép címét, kategóriáját, és nyomatja a a kifogásokat, amire választ kapna ha átnézné az adatlapot.

Igen igen, most mondani fogod, hogy ezek felhasználó hibák, stb stb. Itt jön képbe Streeng írásai, melyekkel egyetértek.

Most menjek oda x tucat képhez, ami nem az én stilusom, és közöljem vele. Na ettől biztos tanulni fog :D

Van egy fajta stilusom, ezek lejönnek a képekből. Lehet szeretni meg utálni, de marhán elment a kedvem hogy minden képnél litániát kell írjak, hogy ezt én igy akartam :)

No ilyen nincs külföldi oldalakon, elfogadják, hogy ilyen vagy, maximum azt látod ezt meg ezt a képet kevesebben nézték meg, kevesebb hozzászólás érkezett. DE elfogadnak, mert ez a te világod. FOTOSOKVILÁGA!!!

Ha meg megkérdem, hogy technikai infót/hibát írnál esetleg? Akkor jön a sértődés, hogy arra nincs mit írni...
Nem írok példákat, mert sértődés lenne, meg le is töröltem pár képet, mert felhúztak vele :D
No ez nem hiányzik az életemből.


Válasz hozzászólás
 

#67 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 12:56:45 www  7629 197

Nem léptünk előre.
Mond el a véleményed a dolgokról!
Köszönöm!

Hát valóban, van aki nem reagál erre, vagy nem akar 70 hozzászóláson keresztül olyan dolgokat ami lehet nem is érinti mert van bőven pontja..


Válasz hozzászólás
 

#66 Írta: dmc 2015.04.17 12:55:56   3495 147

Szia Józsi!

De azért valjuk be, hogy Te sem nagyon akarsz oktatni.
Úgy érzem tanulni Te is szívesen tanulsz olyan fotósoktól, akik a Te világodat képviselik. Viszont én szerettem volna megérteni a Te világodat, akár tanulni belőle, még sem voltál rá nyitott.

Sőt egyenesen elharapódzott az utóbbi pár beszélgetésünk, ami azért engem bánt.

Így igazából nekem az az érzésem, hogy neked tényleg egy nice-ra van szükséged, nem másra.

Vagy rosszul látom?

Üdv,
Gergő


Válasz hozzászólás
 

#65 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 12:55:13 www  7629 197

Téged is megkérlek, hogy inkább erre is reagálj:
Mit szóltok egy olyan verzióhoz ahol:
-napi 2 kép tölthető
-ebből napi 1 ingyen
/na persze voltak olyan időszakok mikor volt ingyen töltés, akkor is kellett legalább 1 pont a feltöltés pillanatában, csak nem vonta le a rendszer, ezt mindenképp benne hagynám/
Úgy gondolom ebben a verzióban sokan megtalálhatják a számításukat.
Mit szóltok?
A karakterek számára most ne térjünk ki, mert ha nem akarsz hosszabban írni úgyse fogsz.

Nincs olyan, hogy negaítv építő kritika, csak tetszik egy kép, vagy nem tetszik van, fogjuk már fel végre....

Ez a mondat elég hiányos.
Tetszik mert, és nem tetszik mert...így igen..
A negatív szót meg Te tetted bele a mondatba nem gondolnám, hogy mindenki szándékosa le akar húzni mindent.

és most innen reagálok:
Tisztel Admin barátom!

Nem értem miért vannak ilyen előrevetített általam soha fel nem vetett gondolataid vagy hogy miért próbálod a számba adni de akkor hogy világos legyek:
Már miért akarnám a regisztrációt lezárni, már miért akarnék minden kimoderálni.
Úgy gondolom, aki nem veszi a fáradságot, hogy illemet, jómodort és empátiát gyakoroljon valakivel szemben, annak a sértettnek igen is kijár, hogy erre nyilvánosan felszólítsuk azt, aki személyeskedett.
Főleg ha sorozatosan..
Persze lehet szólni privátban is, de tudod mikor van egy ember aki nem foglakozik mással és azok akiket ez zavar nem látnak semmiféle reakciót a részemről azok azt gondolhatják, hogy azt gondolom, hogy az úgy jól van..pedig nem.
Az hogy valaki a fotózáson belül mit ír le, és ez mennyire áll meg a valóság talaján már teljesen más téma.
Még egy gondolat.
Nagyon sok dolog megvalósult már korábban azokból az ajánlásokból amit a tagok tettek.
Aki ezt elvitatja komolyan nem értem miért nem emlékszik.

Továbbá.
Felteszek egy kérdés:
miért vagy az oldalon?
A másik kérdést Neked kéne feltenni nekem, (Te nagyon jól tudod miért még ha mások nem is és ez egyre kellemetlenebb) miért hagyom hogy itt legyél?
Magam sem tudom egyikre se a választ...


Válasz hozzászólás
 

#64 Írta: nerion 2015.04.17 12:50:34 www  1044 47

Ilyen akció már volt a múltban, megszünt.
Akkor kiveséztük. Legyen, aztán majd megszűnik megint :)

Az hogy a X ezer tag nem ír véleményt az most akkor azt jelenti, hogy akik aktívak, és határozott véleményük van egy elavult rendszeről, az inaktiv tagok miatt felejtős?

Ha jól tudom országos szavazáskor is **** arra aki nem megy szavazni, az aktív szavazók döntik el az ország sorsát...

ok, akkor mond ki hogy értelmetlen a pont rendszer átszervezése
Tudomásul veszem, elfogadom, pont.


Válasz hozzászólás
 

#63 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 12:42:37 www  7629 197

:):):)
Csak nem gondolod, hogy reprezentatív, hogy mi itt 6-an 8-an beszélgetünk :D ez az oldal 1/1000-ének a véleménye.
Az egy dolog hogy nem aktív minden tag, de az aktív tagoknak is csak a kisebbik része nyilvánított véleményt.
Az oldal a tagoknak készül még mindig ezt mondom, na de persze vannak bizonyos elvek amikből úgy tudok engedni, ha látom hogy az egy értelmes irányba mutat.


Válasz hozzászólás
 

#62 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 12:40:32 www  7629 197

Én örültem volna, ha felvetek valamit arra kapok reakciót, mert én ezt a pontkérdést kicsit megkerültem a kedvetekért, arra várnék reakciót, de ha kell be is másolom újra:
Mit szóltok egy olyan verzióhoz ahol:
-napi 2 kép tölthető
-ebből napi 1 ingyen
/na persze voltak olyan időszakok mikor volt ingyen töltés, akkor is kellett legalább 1 pont a feltöltés pillanatában, csak nem vonta le a rendszer, ezt mindenképp benne hagynám/
Úgy gondolom ebben a verzióban sokan megtalálhatják a számításukat.
Mit szóltok?
A karakterek számára most ne térjünk ki, mert ha nem akarsz hosszabban írni úgyse fogsz.

Erre is várok véleményt!


Válasz hozzászólás
 

#61 Írta: gytoth 2015.04.17 12:25:48   3915 211

Kedves Streeng! Ha jól olvasom a véleményeidet, akkor azt állítod, hogy tanulni kizárólag autodidakta módon lehet, külső irányítással nem. Ha ez így van, akkor ezzel gyakorlatilag a didaktika tudományának létjogosultságát kérdőjelezed meg.

Abban egyetértünk, hogy a fejlődéshez elengedhetetlen rengeteg fotó megnézése, de abban eltér a véleményünk, hogy emellett más tanulási módszer nem szükséges, nem lehetséges. Gondolom, az álatalad említett fotóklubokban sem annyit mondtak csak a képre, hogy "ez jó", vagy "ez nem tetszik". Nyilván a klubtagok bővebben is kifejtették, miért gondolják így vagy úgy. Ez a fajta műhelymunka máris egy újabb tanulási módszer.

Nálam sokkal jobban tudod, hogy a fotografáláshoz számos mesterségbeli ismeret elsajátítása is szükséges. Nem állíthatod, hogy egy ide feltöltött kép ebbéli hiányosságait negatívan megkritizálva, nem tanulhat belőle az illető. Ismétlem, igen, lehet az is egy módszer, hogy nézi az illető a jó képeket, és maga rájön, hogy valami nem stimmel.

Mindezzel csak azt akartam elmodani, hogy szerintem van értelme a képek alá írt értékelésnek. Abban is egyetértünk, hogy sok vélemény haszontalan, sőt sokszor egyenesen butaság, de ez már egy másik probléma.

Tényleg sokan vannak itt az oldalon, akik igénylik a mások általi útmutatást.

Üdv!


Válasz hozzászólás
 

#60 Írta: nerion 2015.04.17 09:23:55 www  1044 47

még egy gondolat :)
Itt eddig Te és Bringás írta, hogy jó a jelenlegi rendszer.
Számold át mennyien írták, hogy változtatni kéne.

Akkor most kinek is készült az oldal?
Lentebb írtál erről, és most zavart érzek az erőben :)


Válasz hozzászólás
 

#59 Írta: nerion 2015.04.17 09:15:46 www  1044 47

Értem az érvelésed, én arra kérdeztem rá többször is, -hogy a mostani helyzettnél - hogy nem születnek hozzászólások -
nem jobb, és kimozdulás számodra, ha lesznek olyanok akik amúgy nem írnának a képre. De ha jár pont azért is, hogy közli elismerését a fotó és fotós fele akkor ezt közli
Tehát aki akar az továbbra is írhat kisregényt, nem ezt akarjuk tiltani...

- továbbra sem értem, hogy ez neked miért igénytelenség...
Részemről lezártam a témát, tavaly is ezen rúgoztunk itt páran, meg látom most is ezen megy az időpocsékolás. Akkor sem történt semmi, most sem fog lásd #39


Válasz hozzászólás
 

#58 Írta: csendi 2015.04.17 08:55:25   1857 222

Köszönöm szepen.


Válasz hozzászólás
 

#57 Írta: Bringás 2015.04.17 08:32:41   28277 1150

Igen, neked küldtem, te írtad a #44 alatt, hogy nem tudsz tölteni…

Dmc tagtárs számomra nagyon szimpatikusan azt írta, hogy ő majd igenis értékel, elemez és egyszer összejönnek a feltöltésekhez szükséges pontjai. Ha jelzi, természetesen neki is szívesen küldök egy kis muníciót.


Válasz hozzászólás
 

#56 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 08:29:43 www  7629 197

A friss azért nézőpont kérdése :)
Nekem még a 3 napos kép is friss ha elkerülte a figyelmem. :):)


Válasz hozzászólás
 

#55 Írta: csendi 2015.04.17 08:27:00   1857 222

Szerintem, ha latszik, hogy ezek a legfrissebb kepek, mindenki vegiglapozza (magambol indulva ki)


Válasz hozzászólás
 

#54 Írta: csendi 2015.04.17 08:25:23   1857 222

Ezt tenyleg nekem küldted? Nem dmc-nek akartad?


Válasz hozzászólás
 

#53 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 08:25:21 www  7629 197

Hát hogy a főlapon csak az elmúlt 24 óra képei jelenjenek meg akkor a 25 órája feltöltött kép ami előtt egyébként csak 10 kép van már nem látszik.
Akkor csak 10 kép legyen a főlapon?
Viszont ha 24 órán belül meg 50 kép van feltöltve akkor meg legyen akkora a főlap?
Szerintem nem érdemes erre korlátozni.
De azért köszi a javaslatot.


Moderálva: NonameTheHunter 2015.04.17 08:25:59


Válasz hozzászólás
 

#52 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 08:22:47 www  7629 197

Megragadtad a lényeget!
Ez pontosan így volt korábban, sajnos én csak szabályokat tudok hozni, a szíveket a motivációkat nehezebben tudom megváltoztatni, meg nem is az én dolgom volna.


Válasz hozzászólás
 

#51 Írta: csendi 2015.04.17 08:20:26   1857 222

Az egesz diszkusszio azert indult mert keves a feltöltes, nem? Namarmost, ha valamilyen uton-modon elernenk a több feltöltest, akkor is hamar letünnek a fölaprol a kepek. Lehetne pl. hogy a fölapon csak az elmult 24 ora kepei jelenjenek meg.


Válasz hozzászólás
 

#50 Írta: Bringás 2015.04.17 08:18:38   28277 1150 ( kapott 5.00 pontot)

Én is csak leírtam, ahogy mindenki más is:)
Remélem, így most tudsz tölteni. Szólj, ha teljesen kifogynál.


Válasz hozzászólás
Pont utalva  

#49 Írta: dmc 2015.04.17 08:17:18   3495 147

Szia!

Erre hagy reagáljak.
Biztos én vagyok konzervatív... nekem annyira nincsenek pontjaim, hogy eszméletlen, de nem túlzottan érdekel. Legfeljebb, nem most töltök fel képet, hanem később, amikor már lesz elég pontom.
Én azt gondolom, ha már ez az oldal alap koncepciója, itt az lenne a lényeg, hogy megálljunk egymás képei mellett, és esetleg elmondjuk róla a véleményünket, ötletünket, javítási lehetőségeket. Ha jó a kép, akkor azt, milyen érzelmet váltott ki belőlünk, stb.
Ha nem írsz hozzá 100 karaktert se, és nem kapsz pontot, akkor mi van? Majd kapsz, egy olyan képnél, ahol több dolgot ki tudtál fejteni.
Semmit mondó képekhez is hozzá lehet szólni, odaírja az ember, hogy nincs a fotóval gond, de nem vált ki belőlem érzelmeket, kvázi tucatfotó szagú... Nincs ebben sértő, ez is egy építő kritika... :)

Nem értem még csak az elvet sem, hogy miért fontos, az, hogy mikor rakjuk ki a képünket? Sokkal inkább az a fontos, hogy egymás képeiből tanulhassunk, és igen visszajelzés jöjjön. De ne a pontért, hanem azért, mert ezzel segítjük egymást.

Ez az én konzervatív meglátásom.

Üdv,
Gergő


Válasz hozzászólás
 

#48 Írta: Bringás 2015.04.17 08:10:54   28277 1150

Magad is láthattad, hogy az eddigi tanácsaidat és javítási szándékaidat köszönettel fogadták akik kapták. A többség tanulni és fejlődni jár ide, s nagyon örül az építő kritikának. Persze mindig lesznek olyanok is, akik nem fogadják a negatív kritikát, de ők kevesen vannak. Szóval írd csak le a jövőben is a gondolataidat, tanácsaidat, szükség van rá.


Válasz hozzászólás
 

#47 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 08:09:03 www  7629 197

Ez lenne a minimum, hogy megtiszteljük a másikat.
Ha nem írsz butaságot, csak így tovább ;)


Válasz hozzászólás
 

#46 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 08:07:57 www  7629 197

Üdvözlet!
Jelenleg összegezve itt tartunk.
Van aki szereté ha lenne lehetőség arra, hogy korlátlanul töltsünk, pont nélkül.
Bár értem benne a rációt, de egyelőre ezt nem támogatom.
Indok: még ha egy olyan feltöltő véleményeket is ír, mit szól hozzá a egy másik tag(ok), aki egy képet feltölt reggel 8kor, de még 5-6 tag feltölt 9ig fejenként 3-at és a fotója máris szinte eltűnt a főlapról.
Na persze én távlatokban gondolkozok, lehet ez az 5-6 tag egy idő után 15-20 tag lesz.
Ezt legalábbis egyelőre elvetném.
Tudom, hogy egyre kevesebb az időtök engem még mindig az érdekel, hogy mindenkinek megfelel, ha odalöknek egy mondatot a fotójára?
Én kimondom, ez az igénytelenség és a tiszteletlenség kategória.
Persze lehet azzal védekezni, hogy megtiszteltük a feltöltőt pár szóval, de ezt csak az mondja, akinek a fotójára szintén elég annyi mástól.
Mindenkinek megfelel ha ezt kapja?
/most direkt nem térek ki arra, hogy ki mekkora véleményt akar írni és hány pontért/
De jó így ha csak azt kapod a fotódra, hogy hát jó lett, vagy lehetne jobb is?
A másik dolog:
jelen pillanatban napi 2 kép tölthető, én ennek jelenleg látom létjogosultságát.

Mit szóltok egy olyan verzióhoz ahol:
-napi 2 kép tölthető
-ebből napi 1 ingyen
/na persze voltak olyan időszakok mikor volt ingyen töltés, akkor is kellett legalább 1 pont a feltöltés pillanatában, csak nem vonta le a rendszer, ezt mindenképp benne hagynám/
Úgy gondolom ebben a verzióban sokan megtalálhatják a számításukat.
Mit szóltok?
A karakterek számára most ne térjünk ki, mert ha nem akarsz hosszabban írni úgyse fogsz.


Moderálva: NonameTheHunter 2015.04.17 08:13:58


Válasz hozzászólás
 

#45 Írta: dmc 2015.04.17 08:05:51   3495 147

Szia!

először is köszönöm a választ.

nekem teljesen érthető, és köszönöm.
igazából azért is kérdeztem rá, mert azért rám jellemző, hogy egy képet ki szoktam elemezni rendesen, és viszonylag részletes véleményt írok hozzá. viszont néhány visszajelzésből olyan érzésem volt, hogy ugyan elfogadta a válaszom az illető, de nem igazán jutott el hozzá, és ekkor gondoltam rá, hogy itt esetleg nem veszik jó néven a segítő szándékú kritikákat.


Válasz hozzászólás
 

#44 Írta: NonameTheHunter 2015.04.17 07:57:18 www  7629 197

Kedves Gergő!
Sajnos kissé félre vannak értelmezve a dolog.
Nem a részedről.
A szemléletet én úgy nevezném meg, hogy segítsünk azoknak akik tanúlni akarnak, azoknak akik meg is akarják fogadni a tanácsokat.
Ilyen értelemben ez az oldal mindig is egy tanító oldal lesz (remélem)
Tanuló oldal olyan szempontból, hogy az elmúlt 10 évben rengetegen visszajeleztek mennyit tanultak itt.
Viszont tanuló oldal olyan szempontból is, hogy ha valakinek lövése nincs semmihez, akkor is jöhet tölteni, viszont ha nem fogadja meg a tanácsokat és mindig ugyan azt a színvonaltalanságot tartja, akkor viszont egy idő után nem foghatja rá, hogy ez egy tanuló oldal és a tanulás jogán és okán még mindig ugyan olyan kiégett ferde életlen pixelhalmazokat tölt fel.
Na persze erre egyre kevesebb a példa.
Remélem érthetően szedtem össze a dolgot.


Válasz hozzászólás
 

#43 Írta: dmc 2015.04.16 21:54:38   3495 147

sziasztok!

én itt uj vagyok, és csak azt kérdezném, hogy olvastam, hogy ez nem egy tanito jellegű oldal. akkor ez azt is jelenti, hogyha van ötletünk egy képpel kapcsolatban, esetleg javitási tanácsunk, akkor azt le se írjuk? itt az ilyen segitő szándékot nem veszik jó néven?

csak mert én szívesen leirom egy képhez az ötleteimet, de ha ez itt nem szokás, akkor inkább ezeket megtartom magamnak.

üdv, Gergő


 

#42 Írta: nerion 2015.04.16 19:14:15 www  1044 47

ok,ok, de miért van "büntetve" az, aki NEM AKAR 100 karaktert írni? :D
Én speciel, nem akarok a képekhez 100karakter írni, tetszik megírom oszt jónapot :D

Meg őszíntén,rengetegen sallanggal töltik ki az írást, hogy pontot kapjon érte, miért jó ez így?

Jöttök az FB-vel, hogy milyen sikeres, mennyi kép.
De hát szerintetek miért?
Mert megy a feltöltés, nem kell indokolni kisregényben, hogy miért tetszik a kép.
Tetszik ennyi.

Szerintem nem azon vagyunk, hogy tiltva legyen a 100 karakter írása, hanem azon, hogy legyen elismerve ponttal az is aki nem akar kisregényt írni.

#39ben benne van a nagy igazság :)


Válasz hozzászólás
 

#41 Írta: csendi 2015.04.16 19:10:02   1857 222

En leirtam a velemenyemet. Nem szeretek hosszan irkalni, ezert nem lesz pontom, ergo nem tudok tölteni. Azert benezek gyakran mert jo itt a csapat.


 

#40 Írta: RICSI 2015.04.16 18:29:17   8986 509

Szerintem időhiny és fáradság persze higy jó lenne hosszú komment ezért irtam hogy legyen jutalmazva de az alappontért ne kelljen a száz . Ha jó a kp nem kell azt annyira ajnározni:-) ha neg gyenge akkor alapbol összejön. Egyszóval a jó képre sokszor nehezebb irni mint a gyengébhez:-)


 

#39 Írta: Bringás 2015.04.16 18:21:51   28277 1150

A 100 karakter szerintem nem sok, szóközökkel pontosan annyi, mint ennek a mondatnak a végén a pont.

A fenti mondathosszúság megírása azt hiszem még túlzással sem nevezhető a szófosás kategóriájának.

Ha valaki arra tud időt szakítani, hogy annyit leírjon „tetszik” vagy „nem tetszik”, akkor ez után vajon mennyi plusz időt igényelne még, hogy a fenti mondathosszúság kerekedjen ki belőle? Mondjuk úgy 25-30 másodpercet pluszban… Ennyire azért nem időhiányos senki, hogy ezen a pár másodpercen múljon…

Nem vagyok jós, nem látom előre a jövőt, hogy mit fog hozni, de nem hiszem, hogy az FV sorsa ezen a 100 karakteres dolgon áll vagy bukik. Épp most lett megengedve a napi 2 feltöltés, kicsit több tehát a választék, amihez írni lehet. Mindenki szabadon választhat, hogy mihez ír és mihez nem. Ha olyan unalmas, semmit mondó valakinek egy kép, hogy csak nehezen menne a 100 karakter, akkor válasszon egy másik képet, amihez jobban vannak gondolatai. Az egyszavas kommenteknek úgy is csak a jó képek alatt van meg létjogosultságuk, hiszen ha valami nem tetszik, akkor azt nem illik egy szóban elintézni, a kritikához úgy korrekt, ha indoklás is van. Az meg már bőven 100 karakter. Ezek miatt igazából valahol értelmetlennek érezem ezt a 100 karakteres vitát, nem ezen fog múlni semmi. Aki nem akart, az eddig sem írt és eztán sem fog 100 karaktert írni, bőven vannak most is 1-2 szavas értékelések. Aki meg írni akart 100 karaktert, az pedig eddig is megírta. Úgy is mindenki úgy csinálja, ahogy neki tetszik.

Abból a sok hozzászólásból, ami ebben a 100 karakteres ügyben csak eleddig született, (beleértve az enyémet is) karakterszámot és belefektetett időt egyaránt figyelembe véve, bizony rengeteg-rengeteg 100 karakteres képértékelés kikerekedett volna…
E vita helyett inkább menjünk képet értékelni, az sokkal hasznosabb volna az oldalnak. Ne azon vitázzunk több 1000 karakterben, hogy van-e elég időnk 100 karaktert leírni…

Tisztelettel


 

#38 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 16:44:24 www  7629 197

Nézd.
Az egy dolog, hogy mikor milyen formában szemelyem ellen támadsz. és másokat is uszítasz.
Na persze várlak a találkozóra ahol egy kávé/tea mellett beszélgethetünk, de tudom egyszerűen tudom, hogy az nem fog megvalósulni.
De ha objektíven figyelnél tudhatnád, hogy vannak dolgok amik igen is megvalósulnak. Sőt.. nagyon kevés dolog van amibe nem egyeztem bele itt.
Másrészt.
Ha valami nem tetszik, nem csak köpködni kell, hanem tovább is állni.
De korrektül.


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:38:11 www  7629 197

Én megértelek Téged is, persze vannak ilyen álláspontok és nem mondom azt, hogy ezek hibás álláspontok.
Én amikor írok nem fél sort írok, igaz nem írok mindig.
Van aki sűrűn ír és nagyon hosszan, van aki meg ritkábban mégis röviden.
Nem vagyunk egyformák, a cél most nem egymás meggyőzése arról, hogy neki van igaza, hanem az, hogy ha változatunk, vizsgálni kell a következményeket és erről beszélgetni.
Na meg igazából lehet itt reményeket írni ha a képek alatt meg nincs komment :D akkor nem vagyunk előrébb.
Én most egyelőre zárom soraimat.


Válasz hozzászólás
 

#36 Írta: nerion 2015.04.16 15:34:39 www  1044 47

Igen, így van.
De akkor miért várod el a tagoktól, -akik többsége gondolom ugyan így idő hiányban szenved -
hogy, úgy írjon részletes véleményeket, hogy azoknak értelmülk is legyen, no meg valóságtartalmuk.
Mert azért gondolom egy felelősségteljes vélemény írásra nem elég, hogy rá pillantok a képre, azt lököm a sódert.

Azt a képet átkell nézni jól, hogy IGAZ vélemények szülessenek. Szerinted erre van ideje az emberek többségének, rendszeresen? - Biztos vannak olyanok, majd jelentkeznek itt -
Nos, én ezért örülök már egy dicsérő szónak is, mert tudom, hogy megnézte a képemet, és kiváltott belőle egy érzést.


Válasz hozzászólás
 

#35 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:27:50 www  7629 197

Kérdezhetsz :)
Az ok egyszerű.
Nem mindig van rá időm, napi 10-15 órát dolgozok mostanában, vannak időszakok amikor sokkal több időm van és vannak amikor kevésbé.
Persze ha sokkal jobban pörögne az oldal én is több időt tudnék rá szánni mert akkor nem kellene más munkákkal foglalkozni amikből kenyér lesz az asztalon.
Ez az ok.
Az oldalt nem magamnak csináltam, hanem azoknak akik szeretnének egy ilyen közösség tagjai lenni.


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: nerion 2015.04.16 15:25:17 www  1044 47

Kérdezhetek?
Te, mint az oldal fő fő fője :)
Miért is nem írsz rendszeresen. részletes véleményeket a feltöltött képekre?
Mondjuk nem havonta egyszer, kétszer, hanem rendszeresen.


Válasz hozzászólás
 

#33 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:18:02 www  7629 197

Elviccelhetjük, én nem veszem magamra, remélem Te sem ;)
De tölts fel, aztán ha elfogy a pontod majd meglátod megér e párszor 2 sort egy újabb feltöltés :) ha még akkor is ez lesz a rendszer


Válasz hozzászólás
 

#32 Írta: nerion 2015.04.16 15:16:43 www  1044 47

jah, bocs, hogy megírtam a véleményem? :)

a pontokat pedig neked köszönhetem - SAM


Válasz hozzászólás
 

#31 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:16:01 www  7629 197

Legyünk őszinték!
Egy, a kép lehetőség szerint legtöbb részére kiterjedő vélemény 500-1000 karakter is lehet.
Tudom, hogy nem olvassam már senki, de mielőtt belekattintasz ebbe a dobozba, ez fogad:
Írj reális értékelést, adj reális pontot, figyeld meg az alábbiakat:
-képminőség
-élesség
-kompozíció
-fény
-árnyék összhatás
-képkivágás
-színhelyesség
-mondanivaló
-kreativitás
-összhang
-zavaró képelemek stb.

Namost ha bárki ezekre 100 karakter alatt tud véleményt kifejteni az kap érte 1 kerek pontot ;)
Lehetetlen.


 

#30 Írta: nerion 2015.04.16 15:15:58 www  1044 47

Hát nem tudom, miért van aki nem örül akár egyetlen dicsérő szónak a képére?
Azt írtam örülök neki, nem azt hogy elég. Persze hogy jobb a részletes véleményt.
Vegyük már észre, hogy nem erről szól a fotózás, hogy kisregényeket írjunk egy egy képre!!! Vagy igen? Hát akkor sírjunk együtt az oldal haldoklásán

Élvezni az alkotást, mind a készitő, mind a szemlélő szemszögéből.
A képekből lehet tanulni, rengeteget!
Streeng, szépen összefoglalta ismét! De úgy látszik felesleges erőlködés volt részéről -ismét- :)


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:12:23 www  7629 197

Hé :)
Senki nem kötelez arra, hogy pontot kapj! :)
Senki nem kötelez arra, hogy 100 feletti legyen a vélemény.
DE!
Ha most 40 pontod van, az azért valamiből csak összejött ;)
Egyébként meg nem értem én ezt az egészet, vagy csak nekem van szófosásom? :D
Meg annak a sok tagnak akiknek eddig így jó volt?
Szóval mint mondtam, se én se a szabályok, de még a pontjaid száma se kötelez rá, hogy hosszan írj ;)


Válasz hozzászólás
 

#28 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:08:12 www  7629 197

Igen, vannak ilyen képek.
Na de az unalmas képre miért ne lehetne írni? Lehet a feltöltő nem látja, hogy unalmas, akkor máris van értelme írni rá.
A cél az, hogy bemutassuk egymásnak a fotóinkat, és tanuljunk egymástól.


Válasz hozzászólás
 

#27 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:06:32 www  7629 197

Oké, Neked elég, ennek örülök.
Lehet másnak meg nem elég.
Várom a többieket véleményét is.


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 15:05:35 www  7629 197

Nem olvastad el végig amit írtam? :)
Had kérjelek meg rá.
"Persze, kipróbálni bármit ki lehet de a felvetett dolgokra kérnék megoldási javaslatokat."

Ez a rész volt 104 karakter:
A kérdésem a következő: ha feltöltesz egy képet és egy sort írnak, hogy szép és jó rá az Neked megfelel.
Nincs egész 2 sor..csak, hogy szemléltessem, hogy ennyi volna az ami több mint 100.


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: nerion 2015.04.16 15:04:28 www  1044 47

Igen, így van.
Ha nem tudok mit írni egy képre, de tetszik, akkor jön a szófosás, hogy pont is járjon :)

De készítettem egy sablont, ezentúl használni fogom, ha ez kell az oldal színvonal emeléséhez, rajtam nem múlik :)

"Tetszik a kép! Gratulálok!

Sajnos nem lett meg a százkaratakter hogy pontot kapjak érte, ezért most írok még pár sort.

Ugye nem gond?

Pár sablon: éles, szép színek, jó a mélység, remek nézőpont.
Azt hiszem ennyi elég lesz :)"


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: csendi 2015.04.16 14:55:49   1857 222

Az olyan hozzaszolasok (a legtöbb ilyen), hogy "Szia XY, nagyon jol lattad meg a temat. Szivesen megneznem fekete-feherben is. En nagyon szeretem az ilyen fotokat. Tovabbi szep fenyeket! Üdvözöllek: YX"
Ez böven megvan 100 karakter es megsem mond semmit. Ezt nevezem en szofosasnak.


 

#23 Írta: nerion 2015.04.16 14:49:22 www  1044 47

+1 kérdés
Miért jobb a 0 vélemény, mint hogy azt írom: -Tetszik a kép, gratulálok! -

Igen, az 500-on örülök egy sima Nice- nak is.
Miért is nem tudunk ennek örülni?


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: csendi 2015.04.16 14:44:19   1857 222

Vannak fotok, vannak megoldasok amelyek irasra ösztönzik a nezöt. Vannak unalmas, szazezerszer megkattintott temak amire nincs mit irni. Melyik lenne a cel? Szeritem minel több az elsöböl.


Válasz hozzászólás
 

#21 Írta: nerion 2015.04.16 14:41:19 www  1044 47

oks, legyen meg az akaratod, maradjon minden a régiben, de akkor minek kéred a véleményünket? :)

"hogy szép és jó" ez tényleg 104 karakter? Valahol lemaradtam, azt hiszem :)


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: NonameTheHunter 2015.04.16 14:37:32 www  7629 197

A kérdésem a következő: ha feltöltesz egy képet és egy sort írnak, hogy szép és jó rá az Neked megfelel. (104 karakter eddig)
Most ne mondja már nekem senki, hogy ennyit nem tud írni.
Aki ennyit kényszernek érez az kérem magyarázza el nekem miért nehéz 100 karaktert összehozzni, mikor több 100 vagy 1000 karakateren át lehet írni sok képről.
Tehát a kérdés a következő: ha nincs pont, nincs véleménynyilvánítás mi motivál a véleményírásra?
Ugyanakkor megkérdezem, senkit se zavar, ha 2 szavas vélemények érkeznek majd, vagy nem érkeznek vélemények mert nem szükséges írni?
Persze, aki akar ír, de az úgy elég mindenkinek?
Az oldalt nem magamnak csinálom, de ha valamit változatni akarunk vegyük figyelembe a lehetséges következményeket és gondolkodjunk el azon is.
Persze, kipróbálni bármit ki lehet de a felvetett dolgokra kérnék megoldási javaslatokat.
Illetve aki tenni akar az oldalért jöjjön csak el a következő találkozóra, építsük a közsséget!! ;)


Válasz hozzászólás
 

#19 Írta: nerion 2015.04.16 08:20:14 www  1044 47

Csatlakozom a 100karakteres témában a felvetett dolgokra.
Igaz, ezt már jó párszor meglett írva, mint vélemény, -magam is írtam erről régen, hosszan- de úgy látszik hiába.
Személy szerint azért hagytam abba a vélemény írást, mert ha nincs mit írnom 100 karakterben valamiről, akkor minek ragozzam tovább a dolgot?
Hogy miért nem töltök fel, az más téma lenne, bár az is szóba került már egy vélemény kikéréskor, - igaz azóta sem történt változás a rengeteg megírt ötlet alapján-
Már gondoltam rá, hogy készitek egy sablon szöveget, hogy meglegyen a limit. Aztán a vélemény után bekopizom, ez talán emelné a szinvonalat? :)

Mindig hangsúlyozva van, hogy ez nem egy oktató oldal. Akkor miért nem elég, ha megdicsérem a képet, hogy tetszik, és kész.
Miért kell kisregényt írni, hogy pont is járjon érte?
Aki okatni akar, az úgy is megírja a véleményét hosszan.

Megint ki lett kérve a tagság véleménye, mint oly sokszor, de miért is?...


 

#18 Írta: csendi 2015.04.15 20:57:50   1857 222

Ma mar holnaputan-utan van es meg nem reagaltal. A 100 karakter csak szofosas legtöbbször. Ha mindenki kapna mondjuk 0,1 pontot akarmekkora hozzaszolasert akkor mar 1-2 szavas velemenyekböl is gyorsan összejönnek a feltölteshez a pontok. Lesz böven feltöltes, nem lesz halandzsazas es a feltöltö is örül, hogy kapott velemenyt. En ugy vagyok vele, hogy inkabb nem töltök, de nem fogok litaniat irni egy semmitmondo kepre.


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: labela 2015.04.13 08:06:26 www  540 86

Szia!
Ha 10 pontra akarod emelni a limitet, még ennyi fotó sem jön össze az oldalon. A véleményeknek kiszabott 100 karaktert kéne mondjuk lecsökkenteni 50-re, szerintem több vélemény születhet, és ez maga után vonja a képek számának növelését is, ha a pontozást nem változtatod meg.


 

#16 Írta: NonameTheHunter 2015.04.12 20:13:05 www  7629 197

A következő téma itt van:
http://fotosokvilaga.hu/cikkek/2015-04-12-fv-talalkozo-2014-1
Az előző felvetésekre ma/holnap reagálok.


 

#15 Írta: RICSI 2015.04.09 12:18:27   8986 509

Szerintem is csökkenteni vagy törölni kellene a karakter utáni pontokat be jutalmazni aki többet ir pl0.25ponntal 100felett de alatta 0.18maradna


 

#14 Írta: Landora 2015.04.08 21:36:12   345 39

Inkább azt az értelmetlen szabályt kéne eltörölni, hogy a 100 karakter alatti véleményre nem jár pont.

Ma írtam egy analóg géppel készült ff képre hatvaegynéhány karaktert, amiben leírtam, hogy szerintem egy jó kép. A válasz elfogadása után meglepve tapasztaltam, hogy a pontjaim száma nem változott. Ekkor a szabályzatot elolvasva láttam, hogy 100 karakter alatt nem jár pont. Így ezek után ilyen esetben többé nem felejtek el további hatvanegynéhány karakterben hasonló magvas gondolatokat írni a kép alá, mint: "A zaj inkább szemcsézettség és olyan mintha analóg géppel készült volna" (Idézet az említett analóg kép alá írt egyik véleményből. A kép címe egyébként: "Zaj". Az adatok között a gép típusa, megjegyzésben a film típusa, az előhívási adatok is feltüntetésre kerültek a szerző részéről.) Ha pedig így teszek, majd biztosan örül a feltöltő a szép hosszú, magvas gondolatokat tartalmazó véleményemnek. De nem baj: én gazdagabb leszek 0,18 ponttal. És mindenki örül majd. Én a pontjaimnak, a szerző a véleményemnek, az admin a növekvő aktivitásnak. Jó lesz így?


 

#13 Írta: NonameTheHunter 2015.04.08 19:24:15 www  7629 197

Hát kísérleti jelleggel midenképp belevágunk, aztán meglátjuk :)
Úgyhogy most szóltam :)
Napi 2 kép van endedélyezve!


Válasz hozzászólás
 

#12 Írta: Bringás 2015.04.08 18:20:30   28277 1150

De most miért ez a kivételezés? Inkább vedd vissza, nem jó az ilyesmi. Tudod, hogy úgyse töltök kettőt. Egyszer volt olyanom, hogy egymás mellé akartam 2 képemet, de azt megoldottam éjfélkor:)
Ha úgy döntesz, mindenkinek átállítod szólj, hogy tudjunk róla!


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: NonameTheHunter 2015.04.08 18:08:02 www  7629 197

Nem, jelenleg csak Neked növeltem meg :)
Köszi a kommenteket!
Egyébként nem nehéz mindenkinek átállítani, azt is lehet :)


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: Bringás 2015.04.08 17:56:55   28277 1150

De én nem akarok egy nap kettőt tölteni:)
Sose akartam.
Most minek toljam eggyel hátrébb a mai feltöltésemet, mikor még nem kaptam rá annyi írást, mint szerettem volna? Viszont ma megírtam 18 értékelést - eddig. Azzal többre ment az oldal, (legalábbis remélem) mint ha helyette töltöttem volna még egyet. Meg ki tudja, talán viszonzásul nekem is írnak páran. De ez én vagyok, és más attól még tölthet kettőt.

Amúgy akkor ez most azt jelenti, hogy akkor mától bárki, minden korlátozás nélkül 2-őt tölthet naponta? Csak mert ez ebből nem fog kiderülni mások számára:)


Válasz hozzászólás
 

#9 Írta: NonameTheHunter 2015.04.08 17:30:06 www  7629 197

:):):)
Tessék, akkor tölts fel két képet ;)


Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: Bringás 2015.04.08 16:52:33   28277 1150

OK, gondolkozzunk, az ingyen van:)

De elvi szinten. Ha bármilyen felpezsdülést akarsz generálni, akkor ne állíts korlátokat:) Nekem így logikus.


Válasz hozzászólás
 

#7 Írta: NonameTheHunter 2015.04.08 16:43:04 www  7629 197

Hm, jogos a felvetés, csak az további fejelesztést igényel így azonnalra nem is tudnánk bevezetni, de átgondolom :)


Válasz hozzászólás
 

#6 Írta: Bringás 2015.04.08 15:02:56   28277 1150

Szia Tamás!

Alapjában azért nem vagyok a híve a napi több feltöltésnek, mert (sajnos) a képek csak addig kapnak értékelést amíg a főoldalon vannak, mintha a második oldal már nem is létezne… A második feltöltési lehetőség sietteti a többi kép főoldalról való lekerülését, csökkentve azok értékelés kapásának lehetőségét. Azonban mostanában tényleg olyan nagy a pangás, s a feltöltés is olyan kevés, hogy ez már nem igazán számít. Nem ezen fog múlni. Szóval próbáljuk meg!

A második feltöltés igénybevételének általad írt feltételeivel viszont nem értek egyet. Teljesen másképp gondolkozom erről. Azt mondom, egyáltalán ne legyen ponthatár. Bármennyi pontszámmal lehessen másodikat tölteni. Továbbá ne legyen kötve ahhoz sem, hogy volt-e az illető moderálva. Szóval legyen teljesen automatikus a lehetőség. Egyetlen feltételt szabnék csak. A második feltöltést csak akkor engedje meg a rendszer, ha aznap, mikor a tagtárs élni kíván vele, már megírt minimum 8 db, legalább 100 karakteres hozzászólást mások képei alá. A saját kép alá írt reagálások természetesen ne számítsanak bele. Ha ez az egy feltétel teljesült, akkor töltsön másodikat. Ha a 8 db-ot sokallod, akkor legyen 6 vagy 7. Ezt hatékonyabbnak tartom a kommentelés ösztönzésben, mint az általad javasoltat.

Nem tudom, kinek hány pontja van. A társaság egy része örök gondban van, sokszor még az egy feltöltésre sincs elég pontjuk. Nekik sose lesz meg a 10 pont. A csapat másik fele pedig „milliomos” akkor is hónapokig (évekig) tudna napi kettőt tölteni, ha közben egyáltalán nem kommentel. Sajnos az a véleményem, hogy az alapproblémát, vagyis az emberek időhiányát nem oldja meg semmilyen szabálymódosítás. De természetesen azért próbálkozni meg kell vele. Én az egyre terebélyesedő időhiányt tartom itt a fő gondnak, nem pedig a facebookon áradó képmennyiséget. Magamon is tapasztalom, hogy nem tudok annyi időt fordítani az FV-re mint szeretnék, vagy mint régebben tudtam. (És ezzel sajnos így vagy Te is.) Mindig azt hiszi az ember, hogyha ezen-azon túl van, akkor majd lesz több ideje, de aztán mindig hoz valami mást az élet, ami megint elviszi azt a kevés szabadidőt.

Üdv.: Csaba


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: NonameTheHunter 2015.04.07 16:07:13 www  7629 197

Hé!
Belelátsz a fejembe? :)
Az a következő téma lesz :)


Válasz hozzászólás
 

#4 Írta: RICSI 2015.04.07 16:04:10   8986 509

Jó lenne több találkozó talán akkor el tudnék én is jutni legalább egyre:-)


 

#3 Írta: NonameTheHunter 2015.04.07 14:55:56 www  7629 197

Szia!
Rendben, szólj ha 10 lesz, mert látom az a 8 most is 8.8 :)


Válasz hozzászólás
 

#2 Írta: Zúzmara 2015.04.07 14:27:28   486 22

Szia, NTH!
Neked is Kellemes Húsvétot utólag.
Jól hangzik az ötleted. Szívesen jelentkeznék rá, de 8 pontom van jelenleg.
Kíváncsi vagyok, hogy alakul.
Üdv.


 

#1 Írta: NonameTheHunter 2015.04.06 16:52:43 www  7629 197

Sziasztok!
Náhény napot remélem mindenki pihent mostanában, én is így volt egy kis időm gondolkozni néhány dolgon.
Ezúton is kívánok Áldott Húsvétot Mindenkinek!
Az első dolog amiről jó volna ha beszélni, hogy ideje szembenézni a Facebook-on áradó képmennyiséggel.
Ezzel versenyezni nem akarunk és nem is lehet.

Viszont cselekvésre int, így az első dolog amiről beszélgetünk, hogy a napi 1 kép helyett, kísérleti jelleggel napi 2 kép tölthető fel!

Ez nem egy autómata, nem mindenkinél elérhető.
Jelentkezni kell rá, itt!
Két alapfeltétele van:
A pontjaid száma legalább 10 kell hogy legyen és az alá jelentős mértékben nem is csökkenhet.
Nem, a pont átutalásal nincs minden megoldva.
A cél, hogy több komment szülessen na meg persze több kép legyen feltöltve.
A másik feltétel, hogy az elmúlt 3 hónapban nem volt moderációs gond vele.
/na persze tudom, hogy ebben vannak elmaradások, és vannak akik szerint többet kellene moderálni, de mint az köztudomású, ha hsz. érkezik a képértékelés kifogásolóba, annak azért utána szoktam nézni/

Nyugodtan írjatok véleményt, vagy akár jelentkezhettek is erre! ;)


Moderálva: NonameTheHunter 2015.04.06 17:03:43


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Agfa ePhoto CL45

Képek az alábbi objektívvel:

Canon EF 24-105mm f/4L IS USM


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1018 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat