Igaza van a hozzászólóknak, mind Carrot Atika fejlődése (céltudatos kompozíciók, néha kifejezetten a groteszk felé elvítt témákhoz és címekhez való affinitás megmutatása) szempontjából, mind abban, hogy ez a hűséges érdeklődés és gyakori megjelenlés az oldalon olyan fokú kötődésre utal, ami egy igazi gépet megérdemelne... Hidd el, hogy amikor a kontakt után a bridge-gépet kézbevettem, úgy éreztem, új távlatok nyilnak meg előttem (más kérdés, hogy nem tudtam élni ezek lehetőségével).
Érdekes , mielőtt elolvastam volna a hozzászólásokat, pont olyasmi jutott az eszembe, amit Nagy Gábor megfogalmazott.
Így már nem ismétlem, egyszerűen egyetértek. Látom, nem vagyok egyedül:-)
Üdv:-)
Kedves Atika, Kifejezetten megfigyelhető munkáidban egy fejlődési trend. Azt látom, hogy szereted a biztosan bevált helyszíneket, és szerencsére ezeket a motívumokat egyre kreatívabban ábrázolod. Hol polgárpukkasztó, hol társadalomkritikai, hol dokumentartista stílusod megérdemel most már egy igazi digitális fényképezőgépet!!!
Meg kell mondjam, hogy szerintem jó képnek indult ez, csak a technikai hiányosságok törték meg ezt az indulást. Kompozícióban alulról nem ártana egy kis vágás és jobb lenne ha a hajóorr az előtérben kevesebbet takarna ki az épületből, ami végülis a kép lényege lenne szerintem. Jó lenne ha az épület éles lenne és az alakok sem hiányoznának a képről. Szerintem megérne pár próbálkozást, mert az elképzelés jó.