szinátmenet réteget kapott a háttér, az Esprit logoját szinbe öntöttem, és az amiért fotozni vágytam ezt a parfümöt ,az az alakja és a szinei, kicsit retros.
faby,szerintem ebben a képben az egyszerűség a kulcs :) zöld feldobja,fiatalos,vidám sportos :)
én csak bátoritalak iylen próbálkozásra, szerintem jó,könnyed móka,én is szivesen szoktam :) üdv
Természetesen egy másodpercig nem gondoltam, hogy primitív lennél. Elnézésedet kérem, ha ez jött volna le belőle.
A moderátornak ehhez igazából nem sok köze van, hiszen ő NEM vállal felelősséget a feltöltött tartalomért.
Stock oldalakra egyetlen olyan fotót sem engednek kirakni, amin valamilyen márkanév, logó, vagy bármilyen jogdíjkérdést felhozó motívom szerepel. (legyen az akár egy nike pipa egy pólón, vagy egy parkoló autó opel jele)
Egyértelmű, hogy a jogsértés nem cél, de ettől még az. Ezzel a kérdéssel soha többé nem zavarlak, ne haragudj, hogy egyáltalán megemlítettem.
Kritikaként annyit tudok írni, hogy ilyen minimáldizájnoknál rettenetesen fontos a pontosság. Kicsit jobban oda kellett volna figyelned a kijelölésnél, mert a kupak bal oldalán, és az üveg alján két helyen is beleszaladtál a reklámozni kívánt termékbe. A következő hiba, hogy az üveg ferdén van a layouton, ennek szükségességét semmi nem támasztja alá, és természetellenesnek is hat. Megpróbálhatnád eladni a cégnek, és ha még az ötletre talán vevők is lennének, a kivitelezést még mindenképpen csiszolgatnod kell.
Amit az első hozzászólásomban írtam, komolyan gondoltam. Tényleg nem rossz.
köszönjük Szilárd, remélem sokan okulnak ebből
de én mégis ha jön ötletem feltöltöm habozás nélkül, nem azért mert nem tanultam jogot, marketinget, és primitiv vagyok, hanem az elképzeléseimhez valo segitségként profibb fotosok hozzászolását, véleményét.
ezt ha van idöd, a moderátor urnak is belinkelheted, hátha az egész topic ugrik..
nem tudom, sztem itt senkinek se az a célja, h jogsértö legyen, hisz a stockfotozás egyik alapja is pont az amit mondtál..ugyebár..
Azt én is látom, hogy oda lettek feltöltve, meg azt is, hogy sokan félreértették a dolgot. Én magam is a reklámszakmában dolgozom, és tudom, hogy némelyik marketinges mennyire labilis idegállapotú. Természetesen abszolút a te dolgod, hogy mit töltesz fel ide, én csak megemlítettem, hogy ez így nem a legfrankóbb.
Tegyük fel, hogy egy weboldalra valaki felteszi a képedet, mint reklámot, haszonszerzési céllal. Ez merő véletlenségből szemet szúr a Coty-nál valakinek, és kérdőre vonják az oldal üzemeltetőjét, aki azt mondja, hogy innen szerezte a képet, és a szerzői jogdíj ezek alapján (itt jössz a képbe te) téged illet, így ő neked fizet (inkább, mint a cotynak, mert az ugye úgy valamivel többe kerül). Ezt a cég nem nézi jó szemmel és kezdődik a csetepaté.... Nem mellesleg a csomagolást tervező személy is kérdőre vonhat, hogy te milyen alapon használod az ő szellemi termékét a magad népszerűsítésére.
Ha reklámfotót akarsz, találj ki frankó terméknevet, frappáns szlogent, készíts egy klassz fényképet egy jeltelen termékről, és minden oké.
Természetesen a kockázat jóval kisebb, mint egy villámcsapásé, de az utóbbinak legalább a kimenetle biztos. Istenbizony nem b@szogatásból írtam be ezt a sokmindent, és tudom, hogy mások is csinálták, de attól még nem szabad.
Kicsit hosszú lettem.
Talán elég lett volna ez a link is:
szilaj, ezek a gagyi fotok a reklám c topicba lettek feltöltve, gondolom aki ott szerepelteti a 800pixeles kis képét mint vmi probálkozást, az nem jogsértö, nézz utána a topicban
köszi
Nem biztos, hogy szerencsés cpyrightos cuccokat feltölteni. Ezeknek a cégeknek megvan a saját marketingje, valamint a bejáratott reklámgrafikai irodái. Akár minőségrontásért is piszkálhatnak, ha nem tetszik nekik a munkád, azért viszont, hogy te az ő terméküket használod fel bármilyen célokra, még ha az nonprofit is, nagyon könnyen megorrolnak...
Nem rossz, de szeintem mással próbálkozz.