bizony bizony!! láttam ott a képet;)
emlékszem rá, megálltam előtte. szemléltem. akkor is az futott át az agyamon, hogy ezt nem így fotóztam volna.
kicsit zavar a vágás.
>baloldalon sok a fehér,felesleges.
>lelóg a keze, ami tulajdonképpen sok képnél nem is kivetnivaló, de én itt hiányát érzem. alul többet hagytam volna. és egy pikáns, sokatmondó címet nem hagytam volna ki;) az elismerés mindig várat magára. nehéz a fotós szakmában érvényesülni:( főleg mert alig van támogatottság Magyarországon...reméljük változik a jövőben)
Elek, a csalásra nem csak a ps alkalmas. Analóg világban (amihez nem értek) a sokféle filmtípus, az előtétek, a kidolgozások, és egyebek mind mind az eredeti megváltoztatását célozták. Csak most egyszerűbb.
Szerintem egy kép akkor van készen, ha papírképet készítenek belőle (vagy publikálják az interneten). Akár régen a kézi retusálás vagy a különböző labortecnikai trükkök, most a digitális utómunka is a képkészítés egyik fázisa - szerintem.
A dőlésről annyit, hogy sajnos nem tudtam szemből fotózni, mert egy lépcső lógott be a képbe.
Nem dicsekvésképpen mondom, mert a szakma nem ismer el általában, de ez a kép és a matracos idén ki volt állítva a Művészetek Palotájában, a Raiffeisen Bank pályázat keretein belül.
nekem tetszik a dőlése. játszottam vele egy kicsit és a dőlés és a vágás indokolják szerinteme gymást. mármint ennyi dőlés nekem megmagyarázza a vágást, és spontán érzést ad a képnek. Nekem ezek a pillanatok, [I]életképek[/I] tetszenek. Nekem.
ezt nem értem...
mi az, hogy egy fotó megáll filmen, ez meg nem?
szerintem ez egy jól sikerült kép
nagy része fényképezőgéppel készült, és régen is nyúltak bele javítani, illetve valami újat létrehozni...
nem tudom, mi ezzel a baj?
vagy félreértettem valamit?
Érdekes. A balloldali ürességet kompenzálja a markáns TOILET felirat. A dőlésről: dől itt minden, szinte már harmóniája van a dőléseknek, ami kis részben talán perspektívikus. És mindezek megítélése már megint szubjektív, mint egy festménynél, vagy versnél a verselemzés. Mindent lehet mondani, mindenben van valami. A tónusok, árnyalatok jók.
Bocs, de szerintem egy kicsit dől is. A nagy fehéret is levágnám. Kár a kézért is, de Nagyon jó kép. Nagyon beszédes. Sok mindent bele lehet magyarázni. Gratulálok.
Mivel a megjegyzésben ott van, hogy szalagavató, ez nem téma.
Ügyes megoldás akár rajzolt, akár nem. A lányt kiragadva a környezetből, szépen kivitelezett, fehérsége ellenére részletgazdag felvétel. Talán kicsit balra helyeztem volna, hogy ne középen legyen, így sok az üres fal mögötte. Az ajtó egyértelműsíti, hogy mi a helyszín, a feliratra nincs szükség. Ebben az esetben balról vágható (kb. négyzetre, ha nem akarod arrébb tenni a lányt)!
Itt a példa arra, hogy egy beavatkozástól a fotó, még fotó marad.
Muszáj lenni benne PS-nek, mert a munkákat digitális géppel csinálom, eredetileg színesben, majd átfordítom fekete-fehérbe, de természetesen utána még egy csomó ungabunga kell, hogy az jó is legyen valamennyire.
Nekem egy esküvő előtti pallaant ugrott be a képről:)
Nagyon jól elkapott pillanat, kicsit mintha rajzolnak tűnne az az ajtó.
Gondolom van benne PS...ilyen fehér környezet ritkán van..
5ös!
:-)
Üdv!elég beszédes a képed,akár egy egész szalagavató története is beleférhet a magyarázatába.Kit vár,miért van bent ilyen sokáig? :-) A türelmetlenség jól látszik a lány arcán,talán kis idegességgel együtt.A FF megoldás szerintem jó ötlet volt.Talán ha álló formátumú kép lenne,benne az egész alakkal,lehet jobb lenne.Nekem így kicsit széles a kép.De így is tetszik,Grat!