Nem, nagyon érdekes, de nekem tetszik. Ez egy régi Chinon objektív (köszönet érte Eleknek). Nagyon kevés volt a fény (ISO 1600 - F1,7 - 1/40), de még így sem volt elég, be is mozdult sok kép. Ennél a hölgy egy melegebb fényű lámpa alá került, a fehéregyensúly sokkal nagyobb lett. Gondolom a magas ISO, a digit gépen egy régi manuális objektív, a különleges világítás (ha ezt világításnak lehet nevezni..) összessége okozott egy ilyen érdekes, szemcsés hatást (+még kicsit bemozdult a gép is, ahogy követtem a mozgást). Szerintem az életben még egyszer nem tudnám újra így összehozni ezt a hatást (függetlenül attól, hogy jó, vagy nem)
Szóval ennyi..., de a kedvedért kicsit megdolgozhatom PS-ben! :-)))
Én levágnám jobbról azt a valamit függőlegesen a vonalnál. Egyébként így, hogy háttal van, kifejezőbb a címmel, mert szemből az arc túlságosan magára tudja vonni a figyelmet, s akkor meg már partré ugyebár...