Köszi...ezen "technológia" áll legközelebb hozzám, ha meglátok egy olyan dolgot pl. ami alapban semmi "fotós-hasznot" nem hordoz. Egy hosszú záridős kísérletel egy képkészítési szempontból érdektelen képpel teljesen más lesz a mögöttes tartalom. Ezért ez a technika, ami érdekel, már régóta. Sajna nem túl szerencsés a sorozat első, és a 3. kép eredetijének alapja, mert a "céltárgy" nem úgy mozdult, amit terveztem, így azokon nincsenek jól elkülöníthető "alapok", arc, miegymás. Mindenesetre nem véletlen, hogy ez a kép szinte semmilyen "reakciót" nem váltott ki, mivel ez a kép átláthatóbb, és gondolom "versenyképesebb", így a hiúságok csendben maradtak, csak a másik két kép leszólására maradt bennük energia. Nem adom fel, mivel ez a kedvenc technikám, így legközelebb egy jobban átgondolt "úsztatott" érkezik majdan.
szerinten mindközül ez lett a legjob. Teccik eza hosszuzáridős kisérletezés és hozzáírt kis leirásod szórakoztató. ha van még ebböl a sorozatbol szerintem tölts fel bátran, mert valószinüleg sokaknak bejön ez a stilus csak a kialakult vita miatt már nem mertek hozászolni a képeidhez.
Türelmesen megvártam a sorozat kiteljesedését hátha megértem a lényeget, de ez sajnos nem történt meg.
Nem tudom, hogy mi a művészi, vagy szép a képekben, amelyeken egy mozgásban lévő lányt látunk, egy asztali lámpa fényét, valamint a szoba bútorzatát szintén elmosódva. Na meg az utolsó képre rátettél még egy külön fotózott kezet is, mintha meg akarná fékezni a lányt valamiben... Talán a hangulatot kellene érezzem, mert a kivitelezés annyira félresikerült, hogy a technikai hibák miatt élvezhetetlen a kép, de mivel nem voltam ott, hogy lássam a történéseket, ezért a hangulatot nem érezhetem. Talán te érzed, de egy kívülálló szerintem nem. És ez a többi hozzászólásból is kiderül.
Az adott pont a sorozat minden képére érvényes.