A szlogent én találtam ki hozzá! Talán ez illik a legjobban a manipulált árnyék és a parfüm kapcsolatához!
...és aki nem ismerné:
Az FM Group World www.fmworld.com parfümforgalmazó vállalat forgalomba hozta a sokak számára megfizethetetlen árú, márkás és igazán közkedvelt parfümök alternatív változatát.
Az elején csak a főképen az árnyék megváltoztatása volt a cél, és szimplán úgy akartam feltölteni kis képek nélkül a digit.manip. kategóriába.(Talán úgy több sikere lett volna) Aztán jött ez az elvetemült ötlet!
-Nos, a fehéregyensúly különbségek lehet, hogy nem annyira tetszetősek, de tudatos volt!
-Nekem sajnos nincs stúdió vakum, meg semmi "profi" felszerelésem, így abból bénázom ami van (pl. asztali lámpa, fehér A3-as papír a háttérnek).
-A nagy képnél a zajt direkt hagytam, talán egy kis plusz hatás kedvéért, de ezek szerint nem volt valami nagy ötlet!:)
-A termék mindegyiken egy és ugyanaz, és sajna csak ez volt ami ilyen lekopott!
Hát az a kalapos ember mindent visz :)
Ötletnek tényleg nem rossz, de az olcsó reklámfotó/kommersz termékfotó kategóriába sorolnám nagyon nagy technikai hibákkal.
Így összekomponálva sok hibát felvet én csak címszavakba írom, csoda hogy egyáltalán írok :)
(köszönd a kalapos embernek) :P
-fehéregyensúlykülönbségek
-árnyékok
-elég durva zaj és részlettelenség
-ha már kiemeltél egy terméket nagyba akkor szerencsés volna egy "hibátlant" erről lekopófélben van a felirat.
mint ötlet nem rossz, de sok a hiba benne azt gondolom. egyrészt nagyon zajosak a képek, a fehéregyensúly sehol nincs a helyén, nekem a megvilágítás is sántít, illetve ami talán nem is a te hibád (de tehettél volna ellene), az objektív torzítása.
Azt javaslom ne közelről, kis fókusztávval fotózd a tágyakat.