Először mint képet értékelem, elvégre ez egy fotós oldal :)
Remek, nagyon jók a fények, tónusok, tetszik a szerkesztés, semleges háttér... egyszóval nagyon jó...
De mint reklám (mivel ebbe a kategóriába tetted)... nem tudom... nekem kicsit kevés igy... ha nem néztem volna utána a neten a logónak, őszintén, egy ing márkára gondoltam... gondolom a kép egy szórólaphoz, egy tájékoztató jellegű kiadványhoz készült, talán ugy, kicsit több "köritéssel" értelmet kap a kép és jobban megálja a helyét mint reklám...
...de végsősorban ez egy fotós oldal és nekem mindenképp *5-ös kép...
Köszönöm, hogy bátran értékelted. A fotó a Yonder cégnek készült, ők egy nagyon egyszerű hátteret szerettek volna, ahol a modellen van a hangsúly: a testtartás, a mosoly, a tekintet és a hangulat volt az elsődleges szempont.
Tulajdonképpen portré, de mivel reklám céllal készült, ebbe a kategóriába tettem. Valószínű, hogy nem lesz hozzá körítés, mivel weboldalra készült elsősorban. A céget amúgy jellemzi a tisztaság, egyszerűség.
A "körités" alatt azt értettem hogy csak lesz egy kis szöveg mellette... :) ...két fajta reklám fotó van: direkt és indirekt... vagyis ez az utóbbi... de láttam tőled képet (a cizmásat, most nem keresem ki a cimét, de biztos tudod hogy melyik az)... na az direkt... vagyis maga a terméket reklámozza... na mindegy... kicsit sokat irok feleslegesen, nem ide tartozik :)
Letisztult, remek reklámfotó! Az egyszerűség néha több, de főleg figyelemfelketőbb, mint az agyonmagyarázó kép. A reklám egyik nagyon fontos célja, hogy felhívja magára (és persze a termékre, cégre) a figyelmet. Ez ennek tökéletesen megfelel: egyszerű fekete-fehér kép, virító, de mégsem bántó színes logóval.
Nekem tetszik, elsősorban mint fotó. Rögtön megfogott a képen szereplő úr mosolya, a beállítás (alsó állás) és a tiszta szerkesztés.
Valóban, ebből a képből semmi nem derül ki, hogy mi vagy kik a yonder név mögötti áru v. cég. De mint írod, weboldalon lesz, így a képre nem is kell több.
Egy reklámos (nem értek hozzá, de tudom, hogy alkalmazzák) észrevétel: a bal oldal a múlt, a jobb a jövő...
Lehet, hogy tükörképben lett volna jó szerkeszteni (ha már reklám)
Egyébként, mint fotó, remek.
Nézőpont kérdése a bal és jobb oldal. A szemlélőnek valóban balra tekint, de a modell jobbra, és az emberek általában meg vannak szokva azzal, hogy ránéznek valakire és tudják, hogy melyik irányba tekint.
Lehet, hogy igazad van, és én kivétel vagyok! Nekem ő visszanéz, nem előre... De végül is nem szeretnék ebbe belekötni, hisz amúgy meg, mint írtam is, nagyon jónak tartom....
Szép fényeket!