Üdv. Neked is somasok.
Némi kiigazítás az általad írtakhoz. Csak a lepke ugyanaz mint a másiknál, csak egy kicsit arrébb mozdultam. Picit más a szög. A lepke pedig a vágás által került balról jobbra. A hátteret teljes egészében az objektív tette ilyenné, nem lágyítottam rajta semmit. 200 és 300mm közt van makró mód, azt használtam. Tény, hogy a lepkére külön tettem még élességet, de minden más elmosódás eredeti. A többi stimmel és köszönöm. ;) Csilla
Üdv, elveszett bárány(úgy is, mint kos)!
Remek példát mutatsz arra, hogy egy expóban akár több kép is benne rejlik!
Ez a képed ugyan az, mint a Tűz című, s az utómunkák különbözősége miatt mégis másnak tűnik...
Egyrészt áttetted a pillangót balról jobbra , a meleg színű bokeh
kikerült a képmezőből, viszont a pihenést adó növény másik oldalából többet látunk.
A Tűz - címéhez méltón - a melegebb színek irányába van "terelve", a duplanullás utóbbi pedig hidegebb színvilágú.
(Megjegyzem, nekem ez utóbbi természetesebb)
Különbséget vélek a háttér kezelésben is felfedezni, nem tudom milyen technikával, de szinte pixel pontosan lágyítottad (homályosítottad, életlenítetted, stb) csak a hátteret. A lepke maradt éles egyedül (ami ilyen levélkavalkádban alig valószínű) sőt talán ezen a képen kicsit túlélesített is. (lehet, hogy e két hatás eredményeként tűnhetett vkinek montázsnak)
Mindent összevetve szép kép, szép kompó és remek ösztönzés azoknak, akik egyszer megvágják a képet és kész.
Itt az élő példa, hogy érdemes szerkesztéssel, színhőmérséklettel,akármivel kísérletezni, mert annyi képünk lesz, ahányféleképpen fel tudjuk dolgozni.
Gratulálok!
Szép fényeket!
Szép lepis fotó, jó élességgel, szépen mosott, de azért megmutatott háttérrel. Jó a szerkesztés, a lepi ott van, ahol lennie kell. Hogy hogyan röppent pont oda, azt nem tudjuk, de ott van, és ez a lényeg. Szép munka, gratulálok!