A képet alapvetően dicsérni tudom, az őszi levelek és a mord sötét falak együttese szépen idézi az őszt. Lehet, hogy a képet hármas mélységre akartad tagolni - életlen előtér - éles lehullott levél - életlen várfal, ami nagyon mutatós eredményt adna, sajnos, az előtérben levő levél színe túl határozott, és emiatt kívánja az élességet. Mit tehetnél? Levághatnád az életlen előtért, és az éles lehullott levelekkel kezdhetnéd a képet, "cserébe" a boltív felső részét is bemutathatnád. Valami bizonytalan érzésem van a kapu sötét foltjának valamilyen irányba történő elmozdításával kapcsolatban, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy ennél a szerkesztésnél jobb lenne (ha az alapkép megengedi, próbálkozz vele egy kicsit - de ne csodálkozz, ha ez bizonyul a legjobb megoldásnak a végén..). Gratulálok, és 5 pontot is küldök.
Szép gondolat, jó környezet, elfogadható expó...
A gondolat, hogy így fotózd a várfalat(?) és az ajtót, előtte az elmúlásról regélő levelekkel, nagyszerű! Egy kép, amely magáért beszél.
Minden jó lenne, elfogadom a koncepciódat, miszerint az előtérre helyezed az élességet, viszont az nem jött össze, hogy egyből rátaláljak...
Ha már arra a levélre fókuszáltál, akkor:
-az előtérből a színe miatt hangsúlyos levelet eltávolíthattad volna, egyből odakapja a tekintetet
- kicserélhetted volna a két levelet, így a szín- és élességfókusz egy helyen lenne (ha nincs ilyen, hogy színfókusz, akkor bocs, de remélem érthető, mire gondolok)
- élesíthettél volna eleve a sárga levélre ott, ahol van...
Én a boltívet nem fejeztem volna le, hiányérzete marad az embernek.
Az ilyen, falra, párkányra támasztott géppel történő expónál még jobban kell figyelni, mert a manuális beállítás miatt elmehet a vízszintes géptartás...
Az ISO 400-at továbbra sem értem, s azt sem, miért nem állítod át fix és alacsonyabb értékre, pl. ISO 100-ra.
Szóval: témaválasztás 5-ös, kivitel 4,5-ös...
Szép fényeket!