Persze, muszáj az egységes utómunka, különben nagyon gáz lenne… ez az egyik oka, hogy nem szerencsés az alma. A másik ok, amit Te is írsz, hogy talán nem összeillő a többi tárggyal.
Megnéztem a linket. Szerintem az egy jobb kép. Stabilabb. Nyugodtabb. Harmonikusabb. Jobb kompó. Megy hozzá az álló.
Érdekes amit írsz, mert eddig még aki az almát reklamálta, inkább csak mint magát az almát érezte nem idevalónak, nem pedig a rajta lévő utómunkát. Ebben egyébként egységesnek kellett lennem, mert különben a gyümölcs kinézetileg lógott volna ki a sorból. Itt egyébként van egy alma és kalász nélküli verzió is: http://500px.com/photo/6135553
Köszönöm szépen hogy írtál.
Számomra nem illenek össze a választott dolgok, nálam az üvegtárgyak és az ital viszi a képet. Azok nagyon szépek és jól áll nekik az utómunka, amit végeztél. Érzek egyfajta feszültséget a képben, ami nem biztos, hogy csendéletben előny. De őszintén szólva nem értek hozzá. Arra gondolok, hogy az üvegeknek, mint mesterséges dolgoknak eszméletlen jó ez az utómunka (bármi légyen is). Viszont az almának, illetve kissé a száraz virágnak is, mint természetes dolgoknak már művi kinézetet kölcsönöz a munkád. Ez az ellentét adja a feszültséget.
További szép fotonokat!
Nekem az alma nélküli jobban tetszik, meg biztonságosabb is, se beleharapni nem fog senki, se elgurítani, mint Paris:-))
Az a kép a puritánságában nekem elegánsabb...
Gratulálok!
Szép fényeket!
Tényleg nem tudom mi lehet ez a lötyi, nem kóstoltam meg. :) Csak a színe számított.
Az almával kapcsolatban: készült olyan is, ahol nincs a képen.
http://500px.com/photo/6135553
De nekem úgy túl egyhangú volt. tehát kellett rá egy kis piros. :)
Köszönöm!
egyértelműen tökéletes színharmónia .nagyon jó szerkesztéssel.
jó a sötét háttér .érdekes kompozíció....nagyon profi módon csinálod . példaértékű ,mindannyiunk számára .
Szép, sötét tónusúra hangolt csendélet...
Az üvegek fényei pompásak.
Az ital színe alapján abszint v. diólikőr v ánizs... Ezt csak azért találgatom, hogy az alma - azon kívül, hogy mutatós - hogy jön ide? Nekem "ő" túl színes, ott balra lent...
Az üvegek átlójához ugyan jó origó, mert a tekintet oda esik és indul tovább felfelé, ugyan akkor a két száraz fűvel meg egy képszél közeli vízsz. irányt is meghatároz, s ha azon indul a tekintetem, nincs ami visszavezessen az üvegekhez, lent marad alul...
A nagyon finoman használt HDR jót tesz a képnek.
Szép fényeket!
Ps: mikor írok, a kis képet látom, hiába néztem meg előtte nagyban, azért csak ez a "szamárvezető"
Küldés előtt újra megnéztem nagyban.
Így már a kupica a fókusz, de az almáról ennek ellenére marad a véleményem...