A hangulatot (reménytelenség. bezártság, sivárság, talán az embertelenség is) remekül fogalmaztad meg, és azokkal az eszközökkel, amik - éppen komorságuknál fogva - nagyon illenek az alaphangulathoz. A szögesdrót mit is zárhatna le jobban ellentétként, mint a síneket, amelyekhez a mozgás, Petőfi óta a szabadság (törjetek szét minden láncot) eszménye kapcsolódik? Az élesség-életlenség nagyon jó. A kerettel kapcsolatban (ha megengeded) óvatosságra intelek: nem lenne szerencsés, ha egy pillanatig is rivarizálni látszana a szögesdróttal - vagy maradjon így, vagy - Nudli gondolatának megfelelően - legyen szélesebb, de akkor mint egy fekete paszpartu zárja körül a képet. Remek kompozíciót alkottál - a fehér folt eltüntetése után (ami nekem magas), kiemelkedő - kiállításra való - kép lesz belőle érzésem szerint (5 pont)
Bennem hirtelen egy KZ Láger drótkerítése és a rabszállító vonat ritkán használt sínpárja fogalmazódott meg. Ha ebből indulsz ki, akkor ez egy szomorú dolog és egy jóval hangsúlyosabb FEKETE keretet is elbírna.
Nem kell azt tudni, hogy ez egy használaton kívüli gyári sínpár, vagy egy megszűnt pályaszakasz, stb.
A dőlés nehéz ügy, mert ha a középen lévő oszlopot kiegyenesíted (+kerítések), akkor meg a szögesdrót nem lesz vízszintes.
A fehér folt helyére a bal felső sarokból be lehetne klónozni egy darabot, hogy még komorabb legyen.