köszönöm. a nikon 55-300 -s tele nem egy fix obi de szeretem mert napos időben rajzol igazán jól, a fix 300-s teléknek pedig az az egyetlen hátránya ,hogy 2 kg súlya van és azt nem jó cipelni meg kézben tartani hosszú ideig,
köszönöm. a nikon 55-300 -s tele nem egy fix obi de szeretem mert napos időben rajzol igazán jól, a fix 300-s teléknek pedig az az egyetlen hátránya ,hogy 2 kg súlya van és azt nem jó cipelni meg kézben tartani hosszú ideig,
köszönöm. a nikon 55-300 -s tele nem egy fix obi de szeretem mert napos időben rajzol igazán jól, a fix 300-s teléknek pedig az az egyetlen hátránya ,hogy 2 kg súlya van és azt nem jó cipelni meg kézben tartani hosszú ideig,
A talajon fotózva a madár környezete csak a legritkább esetben lesz jó. Ez a környezet is itt túl éles, túl sok benne a részlet, túl kusza hatású. Ráadásul mindezt f/8-as rekesszel. Gondolom ezért is lett ilyen szűkre vágva, hogy minél kevesebb legyen benne a környezetből. Ha komolyan gondolod a madárfotózást, rá kell szánni, és építeni egy lest, vagy lessátort használni, etetéssel, előre megtervezett beszállóágakkal, kompozícióval. Szeretném még megemlíteni, hogy a fókuszát pontatlannak látom, a szeme már nem éles.
További szép fotonokat!
Az a baj az ilyen és ehhez hasonló madárfotókkal, hogy kevés az éles madár, a környezetnek is passzolnia kell hozzá minőségben, érdekességben. Bár jelenleg nem a szem éles, hanem a tollazat, az viszont szép részletes az ISO1000 ellenére. A környezet kuszasága inkább elvesz a képből, mintsem adna hozzá, egy alsóbb nézőpont talán segítene. A szerkesztés is elég erőltetett, olyan éppen passzos, de nem harmonikus. Lesépítésen nem gondolkodtál?