szia ennél van jobb fotód is a jobb oldal nem kéne felesleges a modell nagyon felfelé tartja a fejét mivel elég markáns az arca igy előnytelen is neki. A felhőzet szép. Viszont nekem túl sárga az egész fotó
A legszembetűnőbb nekem,mivel a modellt vizsgáltam először,a pixeles arc. Főleg az áll vonalán figyelhető meg. Aztán a vállak belső részén lévő sárgás folt. A színekkel és csúszkákkal véleményem szerint nem a legjobban sikerült machinálni.A fényeid túl erősek voltak. A növénynek sem ez lehet a természetes színe. A szemüveget bár nem szokták fenn hagyni,én most mégis azt mondom,hogy illik ehhez a kissé flegma fejtartáshoz,ami aztán lehet,hogy csak a szögnek a nézőpontnak köszönhető.
Látom,hogy nem portré kategória,de gondolom nem pár másodpercig volt ott,egy picit lehetett volna a kompozíción finomítani. Messzebbről,és kitolni ütközéség az obit,akkor talán jobban mosott hátteret,és környezetet kapsz,és jobban érvényesül a hölgy.
Nem is olyan lágy ez a természet.Nekem túl kemény!
Ráadásul ez a kaporszerű növény nem túl dekoratív.
Ez a malom tövében készült?Ha igen érdemes lett volna belekomponálni.
Köszönöm,hogy megnézted és véleményezted.Az épület elhagyásán én is gondolkoztam,csak nagyon kiesett volna a harmadból,de abban igazad van,hogy el lehet térni tőle!
Szia!
Nekem nagyon kesze-kusza az egész fotó.Zavaró a sok növényzet,kicsit olyan beleültetted a gazba érzésem van.Az hogy csak mellkastól felfelé látszik,rá is erősít erre az érzetre.A szín is kicsit elment mert a hölgynek nagyon sárgás bőre van.A szemüveg fent hagyása sem egy jó ötlet.
Tetszik nekem, ahogy a rét virágaival, fűvével egybeolvad a természet adománya, a nő. Annyit említenék talán meg, hogy ebbe a koncepcióba nekem egyáltalán nem hiányzik viszont az épület. Azt egyszerűen vághatnád. Az se baj, sőt, hozadéka a vágásnak, hogy a modell kikerülve az unos-untalan eröltetett harmadoló tengelyből egy dinamikusabb, korszerűbb súlypontba. Mert jó dolog az aranymetszés, de fél évezred alatt már eleget láttunk belőle. A mai élettempót sokszor jobban kifejezi egy kihegyezettebb, kibillentettebb arány, ettől tehát nem szabad félni.